Zeptal/a se – 8.říjen 12:09
Elektronika – Ostatní elektronika
Po víkendu v Brně a dalším víkendu v Ostravě.. Nemůžu to moc nikde vygooglit. Zajímají mě trolejbusy v našich kotlinach, nějaký hybrid co jezdí v Japonsku a tak ne.
Co když sjede z tratě, mají záložní zdroj nebo hned zastaví?
Jak dlouho vydrží záložní zdroj?
A jak probíhá nasazení sběraču, ty jsou nějak zahaknute za trolej, nebo
se jen dotýkají nějak?
Případne přerušení kontaktu s troleji musí hlásit na dispečink a
přijedou mu pomoc, nebo (a jak) to řidič náhodí sám?
Musí mít řidič trolejbusu nějaké vzdělání vyšší odborné
o elektrice jaki třeba řidič metra?
Jake jsou největší rozdíly mezi řízením autobusu a trolejbusu? Musí
nějak sledovat napětí nebo tak? Nebo jen točí volantem a brzda plyn jako
u autobusu?
Moc děkuji.
Zeptal/a se – 8.říjen 12:12
Elektronika – Ostatní elektronika
Po víkendu v Brně a dalším víkendu v Ostravě.. Nemůžu to moc nikde vygooglit. Zajímají mě trolejbusy v našich kotlinach, nějaký hybrid co jezdí v Japonsku a tak ne.
Co když sjede z tratě, mají záložní zdroj nebo hned zastaví?
Jak dlouho vydrží záložní zdroj?
A jak probíhá nasazení sběraču, ty jsou nějak zahaknute za trolej, nebo
se jen dotýkají nějak?
Případne přerušení kontaktu s troleji musí hlásit na dispečink a
přijedou mu pomoc, nebo (a jak) to řidič náhodí sám?
Musí mít řidič trolejbusu nějaké vzdělání vyšší odborné
o elektrice jaki třeba řidič metra?
Jake jsou největší rozdíly mezi řízením autobusu a trolejbusu? Musí
nějak sledovat napětí nebo tak? Nebo jen točí volantem a brzda plyn jako
u autobusu?
Může jezdit trolejbus na tramvajové troleje a naopak? Nebo je tam rozdíl a
musí mít každý své.
Moc děkuji.