Zeptal/a se – 7.červen 13:14
Nakupování – Obchodní centra
Tento poznatek se v mém případě týká především marketů Albert a Kaufland. Zejména v případě tzv. Země nákupů směřuje alespoň u nás téměř ve všem k horšímu. Nejenže bez ohledu na přání zákazníků vyřazují z nabídky zboží „neposlušných“ dodavatelů, ale většinou též existuje diametrální rozdíl mezi nabídkou zboží v jejich letácích a skutečnou realitou. Na obrázku jsou vzorky radost pohledět, ve skutečnosti v regálech zeje utahaná flákota až hanba pohledět. Za jakousi perličku považuji od Kauflandu stávající nabídku předního hovězího, tedy šije a hrudí. V balíčku však zákazník nalezne tučný kousek hovězích žeber. Máte prosím stejný dojem a zkušenost.
Zeptal/a se – 7.červen 13:21
Nakupování – Obchodní centra
Tento poznatek se týká především marketů Albert a Kaufland. Zejména
v případě tzv. Země nákupů směřuje alespoň u nás téměř ve všem
k horšímu. Nejenže bez ohledu na přání zákazníků vyřazují
z nabídky zboží „neposlušných“ dodavatelů, ale většinou rovněž
existuje diametrální rozdíl mezi nabídkou zboží v jejich letácích a
tvrdou realitou.
Na obrázku jsou vzorky radost pohledět, ve skutečnosti v regálech zeje
utahaná flákota až hanba pohledět. Za jakousi perličku pak považuji od
Kauflandu nynější nabídku předního hovězího, tedy snad šije a
hrudí.
V balíčku však zákazník nalezne tučný kousek hovězích žeber. Máte
prosím stejný dojem a zkušenost, že zákazník je pouhý mušinec na
něčím slovutném logu.