Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 7.červen 13:14

Máte také pocit, že nás supermarkety téměř ve všem klamou?

Nakupování – Obchodní centra

Tento poznatek se v mém případě týká především marketů Albert a Kaufland. Zejména v případě tzv. Země nákupů směřuje alespoň u nás téměř ve všem k horšímu. Nejenže bez ohledu na přání zákazníků vyřazují z nabídky zboží „neposlušných“ dodavatelů, ale většinou též existuje diametrální rozdíl mezi nabídkou zboží v jejich letácích a skutečnou realitou. Na obrázku jsou vzorky radost pohledět, ve skutečnosti v regálech zeje utahaná flákota až hanba pohledět. Za jakousi perličku považuji od Kauflandu stávající nabídku předního hovězího, tedy šije a hrudí. V balíčku však zákazník nalezne tučný kousek hovězích žeber. Máte prosím stejný dojem a zkušenost.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 7.červen 13:21

Máte také pocit, že nás supermarkety téměř ve všem klamou?

Nakupování – Obchodní centra

Tento poznatek se týká především marketů Albert a Kaufland. Zejména v případě tzv. Země nákupů směřuje alespoň u nás téměř ve všem k horšímu. Nejenže bez ohledu na přání zákazníků vyřazují z nabídky zboží „neposlušných“ dodavatelů, ale většinou rovněž existuje diametrální rozdíl mezi nabídkou zboží v jejich letácích a tvrdou realitou.
Na obrázku jsou vzorky radost pohledět, ve skutečnosti v regálech zeje utahaná flákota až hanba pohledět. Za jakousi perličku pak považuji od Kauflandu nynější nabídku předního hovězího, tedy snad šije a hrudí.
V balíčku však zákazník nalezne tučný kousek hovězích žeber. Máte prosím stejný dojem a zkušenost, že zákazník je pouhý mušinec na něčím slovutném logu.