Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 24.únor 20:59

Odškodnění či náhrada za časté výpadky internetu způsobené poskytovatelem?

Počítače a internet – Internet

Dobrý večer všem. Poskytovatel internetu mi celkem často zasílá informační e-mail s časem, od kdy do kdy bude výpadek. Ať už z důvodů provozních, či na základě zkvalitňování služeb. Což o to, sem tam je to opravdu potřeba a člověk neřeší, nicméně se snad pokaždé jedná o výpadek minimálně na půl dne a vzhledem k tomu, že výpadky jsou poměrně časté, nedostává se mi 100% služby, za kterou si platím. V podstatě bývám ochuzena. Lze to nějak řešit? Výměnu poskytovatele bohužel provést nemůžu, přestože to bylo první, co mne napadlo. Hlavním důvodem, proč jsem tohoto poskytovatele vybrala bylo, že jako jediný mi dokázal zajistit dobrý internetový signál, přestože bydlím v lokaci plné stromů. Což se u jiných nepovedlo. Ještě dodávám, že zpočátku problémy nebyly, až posledních pár měsíců. Tolerovala jsem to dlouho a už mě to nebaví. Je tedy nějaké možné řešení? Děkuji.

Zároveň se předem omlouvám, že dnes už nebudu moct udělit palec všem odpovědím. Nezlobte se.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 24.únor 21:41

Mám nárok na odškodnění či náhradu za časté výpadky internetu způsobené poskytovatelem?

Počítače a internet – Internet

Dobrý večer všem. Poskytovatel internetu mi celkem často zasílá informační e-mail s časem, od kdy do kdy bude výpadek. Ať už z důvodů provozních, či na základě zkvalitňování služeb. Což o to, sem tam je to opravdu potřeba a člověk neřeší, nicméně se snad pokaždé jedná o výpadek minimálně na půl dne a vzhledem k tomu, že výpadky jsou poměrně časté, nedostává se mi 100% služby, za kterou si platím. V podstatě bývám ochuzena. Lze to nějak řešit? Výměnu poskytovatele bohužel provést nemůžu, přestože to bylo první, co mne napadlo. Hlavním důvodem, proč jsem tohoto poskytovatele vybral, bylo, že jako jediný mi dokázal zajistit dobrý internetový signál, přestože bydlím v lokaci plné stromů. Což se u jiných nepovedlo. Ještě dodávám, že zpočátku problémy nebyly, až posledních pár měsíců. Tolerovala jsem to dlouho a už mě to nebaví. Je tedy nějaké možné řešení? Děkuji.

Zároveň se předem omlouvám, že dnes už nebudu moct udělit palec všem odpovědím. Nezlobte se.