Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 14.únor 18:09

Umí učitelé učit matematiku? Podle průzkumu jen 30 % učitelů ZŠ umí vysvětlit dělení zlomků typu 1 a 3/4 : 1/2?

Věda – Matematika

Ráno jsem poslouchala Studio 6. Moderátorka diskutovala s 2 profesory matematiky , autory učebnic. Uvědomují si nejen oni, předev.

Dnes proběhla konference na téma Nové metody ve výuce matematiky.

Učitelé nenaučí žáky logickému myšlení ani počítat zlomky. Jde o II. stupeň ZŠ. Profesoři kritizovali výběr uchazečů na vysoké školy.

Je nezájem žáků o matematiku jen vina učitelů? Na rozdíl od našich učitelů 90 % učitelů z jiné země (přeslechla jsem které) uvedený příklad lehce vysvětlilo.

Je vvysvětlení výpočtu uvedeného příkladu opravdu náročnýé

Obrázek https://pixaba­y.com/cs/zlomek-prom%C4%9Bnn%C3%A9-matematick%C3%A9-divize-27885/

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 14.únor 18:11

Umí učitelé učit matematiku? Podle průzkumu jen 30 % učitelů ZŠ umí vysvětlit dělení zlomků typu 1 a 3/4 : 1/2?

Věda – Matematika

Ráno jsem poslouchala Studio 6. Moderátorka diskutovala s 2 profesory matematiky , autory učebnic. Uvědomují si nejen oni, především kvůli nezájmu o matematiku, obávám z maturity, že je nutné, aby se učitelé naučili matematiku učit.

Dnes proběhla konference na téma Nové metody ve výuce matematiky.

Učitelé nenaučí žáky logickému myšlení ani počítat zlomky. Jde o II. stupeň ZŠ. Profesoři kritizovali výběr uchazečů na vysoké školy.

Je nezájem žáků o matematiku jen vina učitelů? Na rozdíl od našich učitelů 90 % učitelů z jiné země (přeslechla jsem které) uvedený příklad lehce vysvětlilo.

Je vvysvětlení výpočtu uvedeného příkladu opravdu náročné?

Obrázek https://pixaba­y.com/cs/zlomek-prom%C4%9Bnn%C3%A9-matematick%C3%A9-divize-27885/

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 14.únor 18:23

Umí učitelé učit matematiku? Podle průzkumu jen 30 % učitelů ZŠ umí vysvětlit dělení zlomků typu 1 a 3/4 : 1/2?

Věda – Matematika

Ráno 14. 2. jsem poslouchala Studio 6. Moderátorka diskutovala s 2 profesory matematiky , autory učebnic. Uvědomují si nejen oni, především kvůli nezájmu o matematiku, obávám z maturity, že je nutné, aby se učitelé naučili matematiku učit.

Dnes proběhla konference na téma Nové metody ve výuce matematiky.

Učitelé nenaučí žáky logickému myšlení ani počítat zlomky. Jde o II. stupeň ZŠ. Profesoři kritizovali výběr uchazečů na vysoké školy.

Je nezájem žáků o matematiku jen vina učitelů? Na rozdíl od našich učitelů 90 % učitelů z jiné země (přeslechla jsem které) uvedený příklad lehce vysvětlilo.

Je vvysvětlení výpočtu uvedeného příkladu opravdu náročné?

Obrázek https://pixaba­y.com/cs/zlomek-prom%C4%9Bnn%C3%A9-matematick%C3%A9-divize-27885/

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 14.únor 20:38

Umí učitelé učit matematiku? Podle průzkumu jen 30 % učitelů ZŠ umí vysvětlit dělení zlomků typu 1 a 3/4 : 1/2.

Věda – Matematika

Ráno 14. 2. jsem poslouchala Studio 6. Moderátorka diskutovala s 2 profesory matematiky, autory učebnic. Uvědomují si nejen oni, především kvůli nezájmu o matematiku, obavám z maturity, že je nutné, aby se učitelé naučili matematiku učit.

Dnes proběhla konference na téma nové metody ve výuce matematiky.

Učitelé nenaučí žáky logickému myšlení ani počítat zlomky. Jde o II. stupeň ZŠ. Profesoři kritizovali výběr uchazečů na vysoké školy.

Je nezájem žáků o matematiku jen vina učitelů? Na rozdíl od našich učitelů 90 % učitelů z jiné země (přeslechla jsem které) uvedený příklad lehce vysvětlilo.

Je vvysvětlení výpočtu uvedeného příkladu opravdu náročné?

Obrázek https://pixaba­y.com/cs/zlomek-prom%C4%9Bnn%C3%A9-matematick%C3%A9-divize-27885/

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 15.únor 10:19

Umí učitelé učit matematiku? Podle průzkumu jen 30 % učitelů ZŠ umí vysvětlit dělení zlomků typu 1 a 3/4 : 1/2.

Věda – Matematika

Ráno 14. 2. jsem poslouchala Studio 6. Moderátorka diskutovala s 2 profesory matematiky, autory učebnic. Uvědomují si nejen oni, především kvůli nezájmu o matematiku, obavám z maturity, že je nutné, aby se učitelé naučili matematiku učit.

Dnes proběhla konference na téma nové metody ve výuce matematiky.

Učitelé nenaučí žáky logickému myšlení ani počítat zlomky. Jde o II. stupeň ZŠ. Profesoři kritizovali výběr uchazečů na vysoké školy.

Je nezájem žáků o matematiku jen vina učitelů? Na rozdíl od našich učitelů 90 % učitelů z jiné země (přeslechla jsem které) uvedený příklad lehce vysvětlilo.

Je vvysvětlení výpočtu zlomku opravdu náročné?

Obrázek https://pixaba­y.com/cs/zlomek-prom%C4%9Bnn%C3%A9-matematick%C3%A9-divize-27885/