Zeptal/a se – 14.únor 18:09
Věda – Matematika
Ráno jsem poslouchala Studio 6. Moderátorka diskutovala s 2 profesory matematiky , autory učebnic. Uvědomují si nejen oni, předev.
Dnes proběhla konference na téma Nové metody ve výuce matematiky.
Učitelé nenaučí žáky logickému myšlení ani počítat zlomky. Jde o II. stupeň ZŠ. Profesoři kritizovali výběr uchazečů na vysoké školy.
Je nezájem žáků o matematiku jen vina učitelů? Na rozdíl od našich učitelů 90 % učitelů z jiné země (přeslechla jsem které) uvedený příklad lehce vysvětlilo.
Je vvysvětlení výpočtu uvedeného příkladu opravdu náročnýé
Obrázek https://pixabay.com/cs/zlomek-prom%C4%9Bnn%C3%A9-matematick%C3%A9-divize-27885/
Zeptal/a se – 14.únor 18:11
Věda – Matematika
Ráno jsem poslouchala Studio 6. Moderátorka diskutovala s 2 profesory matematiky , autory učebnic. Uvědomují si nejen oni, především kvůli nezájmu o matematiku, obávám z maturity, že je nutné, aby se učitelé naučili matematiku učit.
Dnes proběhla konference na téma Nové metody ve výuce matematiky.
Učitelé nenaučí žáky logickému myšlení ani počítat zlomky. Jde o II. stupeň ZŠ. Profesoři kritizovali výběr uchazečů na vysoké školy.
Je nezájem žáků o matematiku jen vina učitelů? Na rozdíl od našich učitelů 90 % učitelů z jiné země (přeslechla jsem které) uvedený příklad lehce vysvětlilo.
Je vvysvětlení výpočtu uvedeného příkladu opravdu náročné?
Obrázek https://pixabay.com/cs/zlomek-prom%C4%9Bnn%C3%A9-matematick%C3%A9-divize-27885/
Zeptal/a se – 14.únor 18:23
Věda – Matematika
Ráno 14. 2. jsem poslouchala Studio 6. Moderátorka diskutovala s 2 profesory matematiky , autory učebnic. Uvědomují si nejen oni, především kvůli nezájmu o matematiku, obávám z maturity, že je nutné, aby se učitelé naučili matematiku učit.
Dnes proběhla konference na téma Nové metody ve výuce matematiky.
Učitelé nenaučí žáky logickému myšlení ani počítat zlomky. Jde o II. stupeň ZŠ. Profesoři kritizovali výběr uchazečů na vysoké školy.
Je nezájem žáků o matematiku jen vina učitelů? Na rozdíl od našich učitelů 90 % učitelů z jiné země (přeslechla jsem které) uvedený příklad lehce vysvětlilo.
Je vvysvětlení výpočtu uvedeného příkladu opravdu náročné?
Obrázek https://pixabay.com/cs/zlomek-prom%C4%9Bnn%C3%A9-matematick%C3%A9-divize-27885/
Zeptal/a se – 14.únor 20:38
Věda – Matematika
Ráno 14. 2. jsem poslouchala Studio 6. Moderátorka diskutovala s 2 profesory matematiky, autory učebnic. Uvědomují si nejen oni, především kvůli nezájmu o matematiku, obavám z maturity, že je nutné, aby se učitelé naučili matematiku učit.
Dnes proběhla konference na téma nové metody ve výuce matematiky.
Učitelé nenaučí žáky logickému myšlení ani počítat zlomky. Jde o II. stupeň ZŠ. Profesoři kritizovali výběr uchazečů na vysoké školy.
Je nezájem žáků o matematiku jen vina učitelů? Na rozdíl od našich učitelů 90 % učitelů z jiné země (přeslechla jsem které) uvedený příklad lehce vysvětlilo.
Je vvysvětlení výpočtu uvedeného příkladu opravdu náročné?
Obrázek https://pixabay.com/cs/zlomek-prom%C4%9Bnn%C3%A9-matematick%C3%A9-divize-27885/
Zeptal/a se – 15.únor 10:19
Věda – Matematika
Ráno 14. 2. jsem poslouchala Studio 6. Moderátorka diskutovala s 2 profesory matematiky, autory učebnic. Uvědomují si nejen oni, především kvůli nezájmu o matematiku, obavám z maturity, že je nutné, aby se učitelé naučili matematiku učit.
Dnes proběhla konference na téma nové metody ve výuce matematiky.
Učitelé nenaučí žáky logickému myšlení ani počítat zlomky. Jde o II. stupeň ZŠ. Profesoři kritizovali výběr uchazečů na vysoké školy.
Je nezájem žáků o matematiku jen vina učitelů? Na rozdíl od našich učitelů 90 % učitelů z jiné země (přeslechla jsem které) uvedený příklad lehce vysvětlilo.
Je vvysvětlení výpočtu zlomku opravdu náročné?
Obrázek https://pixabay.com/cs/zlomek-prom%C4%9Bnn%C3%A9-matematick%C3%A9-divize-27885/