Zeptal/a se – 7.únor 17:57
Nakupování – Reklamace
Dobrý den,
na Vánoce jsem od společnosti Mall.cz zakoupil holící strojek Braun Series
3 300. Chtěl jsem se oholit, ale nepovedlo se mi to a mému synovi také ne.
Provedl jsem přesně vše podle návodu, použil postup, který byl uváděn,
jak se správně holit atd. Strojek jsem poslal reklamovat a dnes mi přišlo
vyjádření, že se závada neprojevila. Volal jsem jim, jakým způsobem se
mohu odvolat. Prý až mi balíček přijde, tak mám založit novou reklamaci a
opětovně ho poslat. Chtěl bych vrátit peníze, protože jsem upřímně ke
strojku ztratil důvěru.
Máte někdo s reklamacemi v Mall.cz zkušenost? Je reálné, aby mi vrátili peníze? Mám to reklamovat „přes ně“ anebo poslat rovnou do autorizovaného servisu?
Díky,
kajicek94
Zeptal/a se – 7.únor 18:06
Nakupování – Reklamace
Dobrý den,
na Vánoce jsem od společnosti Mall.cz zakoupil holící strojek Braun Series
3 300. Chtěl jsem se oholit, ale nepovedlo se mi to a mému synovi také ne.
Provedl jsem přesně vše podle návodu, použil postup, který byl uváděn,
jak se správně holit atd. Strojek jsem poslal reklamovat a dnes mi přišlo
vyjádření, že se závada neprojevila. Volal jsem jim, jakým způsobem se
mohu odvolat. Prý až mi balíček přijde, tak mám založit novou reklamaci a
opětovně ho poslat. Chtěl bych vrátit peníze, protože jsem upřímně ke
strojku ztratil důvěru.
Máte někdo s reklamacemi v Mall.cz zkušenost? Je reálné, aby mi vrátili peníze? Mám to reklamovat „přes ně“ anebo poslat rovnou do autorizovaného servisu?
Díky,
kajicek94
DOPL.: Jak mám dále postupovat, aby mi vrátili peníze?
Zeptal/a se – 7.únor 18:21
Nakupování – Reklamace
Dobrý den,
na Vánoce jsem od společnosti Mall.cz zakoupil holící strojek Braun Series
3 300. Chtěl jsem se oholit, ale nepovedlo se mi to a mému synovi také ne.
Provedl jsem přesně vše podle návodu, použil postup, který byl uváděn,
jak se správně holit atd. Strojek jsem poslal reklamovat a dnes mi přišlo
vyjádření, že se závada neprojevila. Volal jsem jim, jakým způsobem se
mohu odvolat. Prý až mi balíček přijde, tak mám založit novou reklamaci a
opětovně ho poslat. Chtěl bych vrátit peníze, protože jsem upřímně ke
strojku ztratil důvěru.
Máte někdo s reklamacemi v Mall.cz zkušenost? Je reálné, aby mi vrátili peníze? Mám to reklamovat „přes ně“ anebo poslat rovnou do autorizovaného servisu?
Díky,
kajicek94
DOPL.: Jak mám dále postupovat, aby mi vrátili peníze?
Původní dotaz
Neuznaná reklamce holícího strojku