Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 7.únor 17:57

Neuznaná reklamace holícího strojku

Nakupování – Reklamace

Dobrý den,
na Vánoce jsem od společnosti Mall.cz zakoupil holící strojek Braun Series 3 300. Chtěl jsem se oholit, ale nepovedlo se mi to a mému synovi také ne. Provedl jsem přesně vše podle návodu, použil postup, který byl uváděn, jak se správně holit atd. Strojek jsem poslal reklamovat a dnes mi přišlo vyjádření, že se závada neprojevila. Volal jsem jim, jakým způsobem se mohu odvolat. Prý až mi balíček přijde, tak mám založit novou reklamaci a opětovně ho poslat. Chtěl bych vrátit peníze, protože jsem upřímně ke strojku ztratil důvěru.

Máte někdo s reklamacemi v Mall.cz zkušenost? Je reálné, aby mi vrátili peníze? Mám to reklamovat „přes ně“ anebo poslat rovnou do autorizovaného servisu?

Díky,
kajicek94

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 7.únor 18:06

Neuznaná reklamace holícího strojku

Nakupování – Reklamace

Dobrý den,
na Vánoce jsem od společnosti Mall.cz zakoupil holící strojek Braun Series 3 300. Chtěl jsem se oholit, ale nepovedlo se mi to a mému synovi také ne. Provedl jsem přesně vše podle návodu, použil postup, který byl uváděn, jak se správně holit atd. Strojek jsem poslal reklamovat a dnes mi přišlo vyjádření, že se závada neprojevila. Volal jsem jim, jakým způsobem se mohu odvolat. Prý až mi balíček přijde, tak mám založit novou reklamaci a opětovně ho poslat. Chtěl bych vrátit peníze, protože jsem upřímně ke strojku ztratil důvěru.

Máte někdo s reklamacemi v Mall.cz zkušenost? Je reálné, aby mi vrátili peníze? Mám to reklamovat „přes ně“ anebo poslat rovnou do autorizovaného servisu?

Díky,
kajicek94

DOPL.: Jak mám dále postupovat, aby mi vrátili peníze?

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 7.únor 18:21

Jak mám postupovat při neuznané reklamaci holicího strojku? Více v doplnění.

Nakupování – Reklamace

Dobrý den,
na Vánoce jsem od společnosti Mall.cz zakoupil holící strojek Braun Series 3 300. Chtěl jsem se oholit, ale nepovedlo se mi to a mému synovi také ne. Provedl jsem přesně vše podle návodu, použil postup, který byl uváděn, jak se správně holit atd. Strojek jsem poslal reklamovat a dnes mi přišlo vyjádření, že se závada neprojevila. Volal jsem jim, jakým způsobem se mohu odvolat. Prý až mi balíček přijde, tak mám založit novou reklamaci a opětovně ho poslat. Chtěl bych vrátit peníze, protože jsem upřímně ke strojku ztratil důvěru.

Máte někdo s reklamacemi v Mall.cz zkušenost? Je reálné, aby mi vrátili peníze? Mám to reklamovat „přes ně“ anebo poslat rovnou do autorizovaného servisu?

Díky,
kajicek94

DOPL.: Jak mám dále postupovat, aby mi vrátili peníze?

Původní dotaz
Neuznaná reklamce holícího strojku