Zeptal/a se – 15.srpen 9:53
Nakupování – Reklamace
Nedávno jsem dala do aukce kočár,byl ježděný a bylo to znát hlavně na kolech,tak to stálo v inz.Proto jsem ho taky dala od 1,–kč,aby si cenu určil každý sám.Paní která koč.vyhrála za 1030kč,– využila možnosti os.odběru.Měla dostatek času si jej pořádně prohlédnout a vyzkušet,což taky udělala,posadila si do něj ditě a spokojeně odjela.Za dvě hoď. mi volala,že s koč. není spokojená,že chce vrátit peníze.Duvod? Prý má pocit,že každou chvíli upadne kolo a že jde těžko zabrzdit.Na místě si ale vše vyzkoušela a bylo to v pořádku.Jak to mám teď řešit? Díky
Zeptal/a se – 15.srpen 21:08
Nakupování – Reklamace
Nedávno jsem dala do aukce kočár,byl ježděný a bylo to znát hlavně na
kolech,tak to stálo v inz.Proto jsem ho taky dala od 1,–kč,aby si cenu
určil každý sám.Paní která koč.vyhrála za 1030kč,– využila možnosti
os.odběru.Měla dostatek času si jej pořádně prohlédnout a vyzkušet,což
taky udělala,posadila si do něj ditě a spokojeně odjela.Za dvě hoď. mi
volala,že s koč. není spokojená,že chce vrátit peníze.Duvod? Prý má
pocit,že každou chvíli upadne kolo a že jde těžko zabrzdit.Na místě si
ale vše vyzkoušela a bylo to v pořádku.Jak to mám teď řešit? Díky
Doplňuji:
pro Dagru: no právě,nikdo paní nenutil si kočárek převzít,ale vzala si ho
a zaplatila,pokud se jí něco nezdálo měla to říct hned na místě a mohla
od prodeje odstoupit i když by to bylo nefér a proti
pravidlům.Naopak,myslím si,že pokud by to bylo posílané poštou,tak by
asi reklamaci měla uznat,protože by tam nebyla možnost si ho
prohlédnou atd..