Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 18.říjen 22:57

Jak byste postupovali – dodání zboží dvakrát?

Nakupování – Reklamace

Jak byste postupovali v mém případě – jde o dodání zásilky. V srpnu jsem příteli objednala dárek z ciziny (oblečení). Balík přišel po měsíci ale ne s věcí, kterou jsem objednala. Balík jsem vrátila a po dalším cca měsíci mi přišlo zboží správné. Po další době jsem před dveřmi domu (máme zamčenou zahradu – klíče v brance – na zahradě máme velkého psa) našla balík od stejné firmy, ve kterém bylo znovu zboží, které už jsem ale měla doma. Problém ale je, že pes roztrhal balík i s oblečením, které bylo uvnitř. Nikdo od doručovací služby nevolal, že mi mají něco doručit. Co když se teď firma ozve s tím, že zboží chce zpět, když jsem vlastně ani balík nepřevzala – nic nepodepsala?

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 18.říjen 22:58

Jak byste postupovali – dodání zboží dvakrát?

Nakupování – Reklamace

Jak byste postupovali v mém případě – jde o dodání zásilky. V srpnu jsem příteli objednala dárek z Německa (oblečení). Balík přišel po měsíci ale ne s věcí, kterou jsem objednala. Balík jsem vrátila a po dalším cca měsíci mi přišlo zboží správné. Po další době jsem před dveřmi domu (máme zamčenou zahradu – klíče v brance – na zahradě máme velkého psa) našla balík od stejné firmy, ve kterém bylo znovu zboží, které už jsem ale měla doma. Problém ale je, že pes roztrhal balík i s oblečením, které bylo uvnitř. Nikdo od doručovací služby nevolal, že mi mají něco doručit. Co když se teď firma ozve s tím, že zboží chce zpět, když jsem vlastně ani balík nepřevzala – nic nepodepsala?