anonym
Zeptal/a se – 6.srpen 8:37
Nakupování – Reklamace
Jakou taktiku zvolit? Teď třeba chci řešit jednu takovou věc u prodejce, který mě zná od vidění a docela často u něj nakupuji a nechal jsem tam už pár tisíc za zboží. Teď se mi něco po pár měsících rozbilo, ale já to vůbec nečekal a vůbec nemůžu nají záruční list, či v tomto případě paragon. Myslíte, že záleží na povaze obchodníků, prodejců? Nebo se dnes všichci striktně drží pravidel prodeje obecně? Tak já bych klidně zaplatil třeba i 50% původní ceny. Je to málo? Když mu řeknu, že to nikde troubit nebudu? Povedlo se vám někdy něco reklamovat bez záručáku?
Zeptal/a se – 6.srpen 10:20
Nakupování – Reklamace
Jakou taktiku zvolit? Teď třeba chci řešit jednu takovou věc u prodejce, který mě zná od vidění a docela často u něj nakupuji a nechal jsem tam už pár tisíc za zboží. Teď se mi něco po pár měsících rozbilo, ale já to vůbec nečekal a vůbec nemůžu nají záruční list či v tomto případě paragon. Myslíte, že záleží na povaze obchodníků, prodejců? Nebo se dnes všichni striktně drží pravidel prodeje obecně? Tak já bych klidně zaplatil třeba i 50% původní ceny. Je to málo? Když mu řeknu, že to nikde troubit nebudu? Povedlo se vám někdy něco reklamovat bez záručáku?