Zeptal/a se – 5.květen 20:47
Počítače a internet – Ostatní počítače a internet
Excel – propojení dat…udělám v excelu několik formulářů, kde chci aby se mi po vyplnění údajů na prvním listě automaticky vyplnili údaje na dalších listechh v místech k tomu určených…co mám k tomu použít? nebo je třeba lepší to udělat přes „hromadnou korespondenci“?dám příklad..mám seznam osob (jméno příjmené datum narození) a potřebuji aby se mi tento seznam automaticky doplnil např. do prezenční listiny, osvědčení atd…
Zeptal/a se – 5.květen 20:56
Počítače a internet – Ostatní počítače a internet
Excel – propojení dat…udělám v excelu několik formulářů, kde
chci aby se mi po vyplnění údajů na prvním listě automaticky vyplnili
údaje na dalších listechh v místech k tomu určených…co mám k tomu
použít? nebo je třeba lepší to udělat přes „hromadnou
korespondenci“?dám příklad..mám seznam osob (jméno příjmené datum
narození) a potřebuji aby se mi tento seznam automaticky doplnil např. do
prezenční listiny, osvědčení atd…
Doplňuji:
re: mowla..vyzkouším a uvidím…asi to bude ok.. já myslela že to bude
složitější někdy člověk hold hledá složitosti a přitom je řešení
tak jednoduché :)