Zeptal/a se – 5.únor 20:38
Auta a doprava – Automobily
jde o to,že když se dotyčný vyseká,auto se nezdeformuje tak jako bez výztuh. Oficiálně se to používá na rally,je to vlastně konstrukce z trubek uvnitř vozidla,chrání řidiče před vážnými zraněními např při převrácení na střechu nebo nárazu do stromu.
jde o to jestli by se to mohlo používat normálně v autě na silnici,způsobilém k provozu-tzn platná STK,zaplacená pojistka atd…prostě normální auto jen s tímto rámem.
Zeptal/a se – 5.únor 23:34
Auta a doprava – Automobily
jde o to,že když se dotyčný vyseká,auto se nezdeformuje tak jako bez výztuh. Oficiálně se to používá na rally,je to vlastně konstrukce z trubek uvnitř vozidla,chrání řidiče před vážnými zraněními např při převrácení na střechu nebo nárazu do stromu.
jde o to jestli by se to mohlo používat normálně v autě na
silnici,způsobilém k provozu-tzn platná STK,zaplacená pojistka
atd…prostě normální auto jen s tímto rámem.
Doplňuji:
inspiroval mě totiž tento článek : http://www.novinky.cz/auto/292304-adam-zachranuje-opel-v-zeneve-bude-i-rallye-special.html
nicméně jezdím rally jak tu naši tak zahraniční,takže o rámech také něco vím,jen jsem nikdy nymslel na to jestli to jde namontovat legálně do auta do normálního provozu.