Odpověděl/a – 10.prosinec 18:41
Vyplatí, je to velice ziskové. Samotné klubu těží už jen z populatiy,
známosti, reklam a podobně.
Nejistými výsledky myslíš, jako výslekdy sportovních utkání? To je
celkem jedno (jako není, úspěšnost hraje roli), ale jinak jde
o sledovanost/popalaritu a vlastnická práva (na spousty věcí se kterými
se obchoduje. Rozhodně se to netýká jen sledovanosti/vysílání
utkání – i když to tvoří primární a největší zisky, hned za tím
jsou reklamy/propagace a pak prodje tiketů přímo na obřích stadionech, no a
pak jsou sekundární příjmy, kterých je víc), nemovitosti, pronájem,
investoři nebo spíš hlavně sponzoři, dotace, obchodování s hráčemi,
spolupráce s jinými firmami, výroba a prodej (zboží spojené s fotbalem,
hráči, klubem), cena/hodnota značky a osob/hráčů a vůbec hospodaření,
protože je to prostě „normální“ firma. A samozřejmě taky třeba
prodej vstupenek/tiketů přímo na stadionech. Fanoušci = zákazníci
(miliony, desítky i stovky po celém světě). Což jsou různé příjmy,
nejen zápasy na stadionech.
Příjmy/zisky jsou různé. Čím ZNÁMĚJŠÍ klub (což nemusí být zcela
vždy nejúspěšnější, i když často je), tím víc vydělává…
v miliardách. Profesionální hráči jsou milionáři (nespočet
v desítkách, ti lepší ve stovkách a někteří ti topoví mají
i miliardu nebo dvě, al to budou tak dva, tři… samozřejmě to beru
v Kč).
Důležitá je často samotná účast v nějakých utkání a aktivita, než
přímo výhra. Hrají proti sobě dva týmy a ten, který vlastní stadion, ve
kterém se zrovna prohraje? No a co – desítky tisíc míst na stadionech,
práva na vysílání a sledovanost, spoznoring (tvů, víš kolik milionů
zaplatí nějaká firma, aby tam nějak propagovali jejich značku..) a
sekundrání příjmy… to jsou celkově gigantické příjmy … a teď
ještě, jak často hrají (taky čím víc, tím víc příjmů). Víc než
o výhru, jde o účast a aktivitu a samotnou značku.. ale jako jasně, že
značce se zvyšuje popularita taky jejich úspěšností.
Odpověděl/a – 10.prosinec 18:43
Vyplatí, je to velice ziskové, mega. Samotné kluby těží už jen
z populatiy, známosti, reklam a podobně.
Nejistými výsledky myslíš, jako výslekdy sportovních utkání? To je
celkem jedno (jako není, úspěšnost hraje roli), ale jinak jde
o sledovanost/popalaritu a vlastnická práva (na spousty věcí se kterými
se obchoduje. Rozhodně se to netýká jen sledovanosti/vysílání
utkání – i když to tvoří primární a největší zisky, hned za tím
jsou reklamy/propagace a pak prodje tiketů přímo na obřích stadionech, no a
pak jsou sekundární příjmy, kterých je víc), nemovitosti, pronájem,
investoři nebo spíš hlavně sponzoři, dotace, obchodování s hráčemi a
taky prodej známých hráčů, spolupráce s jinými firmami, výroba a prodej
(zboží spojené s fotbalem, hráči, klubem), cena/hodnota značky a
osob/hráčů a vůbec hospodaření, protože je to prostě „normální“
firma. A samozřejmě taky třeba prodej vstupenek/tiketů přímo na
stadionech. Fanoušci = zákazníci (miliony, desítky i stovky po celém
světě). Což jsou různé příjmy, nejen zápasy na stadionech.
Příjmy/zisky jsou různé. Čím ZNÁMĚJŠÍ klub (což nemusí být zcela
vždy nejúspěšnější, i když často je), tím víc vydělává…
v miliardách. Profesionální hráči jsou milionáři (nespočet
v desítkách, ti lepší ve stovkách a někteří ti topoví mají
i miliardu nebo dvě, al to budou tak dva, tři… samozřejmě to beru
v Kč).
Důležitá je často samotná účast v nějakých utkání a aktivita, než
přímo výhra. Hrají proti sobě dva týmy a ten, který vlastní stadion, ve
kterém se zrovna prohraje? No a co – desítky tisíc míst na stadionech,
práva na vysílání a sledovanost, sponzoring (tvl, víš kolik milionů
zaplatí nějaká JEDINÁ firma, aby tam nějak propagovali jejich značku..
právě kvůli té sledovanosti, fanouškům, známosti) a sekundrání
příjmy… to jsou celkově gigantické příjmy … a teď ještě, jak často
hrají (taky čím víc, tím víc příjmů). Víc než o výhru, jde
o účast a aktivitu a samotnou značku.. ale jako jasně, že značce se
zvyšuje popularita taky jejich úspěšností.