Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.prosinec 18:41

Vyplatí, je to velice ziskové. Samotné klubu těží už jen z populatiy, známosti, reklam a podobně.
Nejistými výsledky myslíš, jako výslekdy sportovních utkání? To je celkem jedno (jako není, úspěšnost hraje roli), ale jinak jde o sledovanost/po­palaritu a vlastnická práva (na spousty věcí se kterými se obchoduje. Rozhodně se to netýká jen sledovanosti/vy­sílání utkání – i když to tvoří primární a největší zisky, hned za tím jsou reklamy/propagace a pak prodje tiketů přímo na obřích stadionech, no a pak jsou sekundární příjmy, kterých je víc), nemovitosti, pronájem, investoři nebo spíš hlavně sponzoři, dotace, obchodování s hráčemi, spolupráce s jinými firmami, výroba a prodej (zboží spojené s fotbalem, hráči, klubem), cena/hodnota značky a osob/hráčů a vůbec hospodaření, protože je to prostě „normální“ firma. A samozřejmě taky třeba prodej vstupenek/tiketů přímo na stadionech. Fanoušci = zákazníci (miliony, desítky i stovky po celém světě). Což jsou různé příjmy, nejen zápasy na stadionech.

Příjmy/zisky jsou různé. Čím ZNÁMĚJŠÍ klub (což nemusí být zcela vždy nejúspěšnější, i když často je), tím víc vydělává… v miliardách. Profesionální hráči jsou milionáři (nespočet v desítkách, ti lepší ve stovkách a někteří ti topoví mají i miliardu nebo dvě, al to budou tak dva, tři… samozřejmě to beru v Kč).
Důležitá je často samotná účast v nějakých utkání a aktivita, než přímo výhra. Hrají proti sobě dva týmy a ten, který vlastní stadion, ve kterém se zrovna prohraje? No a co – desítky tisíc míst na stadionech, práva na vysílání a sledovanost, spoznoring (tvů, víš kolik milionů zaplatí nějaká firma, aby tam nějak propagovali jejich značku..) a sekundrání příjmy… to jsou celkově gigantické příjmy … a teď ještě, jak často hrají (taky čím víc, tím víc příjmů). Víc než o výhru, jde o účast a aktivitu a samotnou značku.. ale jako jasně, že značce se zvyšuje popularita taky jejich úspěšností.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.prosinec 18:43

Vyplatí, je to velice ziskové, mega. Samotné kluby těží už jen z populatiy, známosti, reklam a podobně.
Nejistými výsledky myslíš, jako výslekdy sportovních utkání? To je celkem jedno (jako není, úspěšnost hraje roli), ale jinak jde o sledovanost/po­palaritu a vlastnická práva (na spousty věcí se kterými se obchoduje. Rozhodně se to netýká jen sledovanosti/vy­sílání utkání – i když to tvoří primární a největší zisky, hned za tím jsou reklamy/propagace a pak prodje tiketů přímo na obřích stadionech, no a pak jsou sekundární příjmy, kterých je víc), nemovitosti, pronájem, investoři nebo spíš hlavně sponzoři, dotace, obchodování s hráčemi a taky prodej známých hráčů, spolupráce s jinými firmami, výroba a prodej (zboží spojené s fotbalem, hráči, klubem), cena/hodnota značky a osob/hráčů a vůbec hospodaření, protože je to prostě „normální“ firma. A samozřejmě taky třeba prodej vstupenek/tiketů přímo na stadionech. Fanoušci = zákazníci (miliony, desítky i stovky po celém světě). Což jsou různé příjmy, nejen zápasy na stadionech.

Příjmy/zisky jsou různé. Čím ZNÁMĚJŠÍ klub (což nemusí být zcela vždy nejúspěšnější, i když často je), tím víc vydělává… v miliardách. Profesionální hráči jsou milionáři (nespočet v desítkách, ti lepší ve stovkách a někteří ti topoví mají i miliardu nebo dvě, al to budou tak dva, tři… samozřejmě to beru v Kč).
Důležitá je často samotná účast v nějakých utkání a aktivita, než přímo výhra. Hrají proti sobě dva týmy a ten, který vlastní stadion, ve kterém se zrovna prohraje? No a co – desítky tisíc míst na stadionech, práva na vysílání a sledovanost, sponzoring (tvl, víš kolik milionů zaplatí nějaká JEDINÁ firma, aby tam nějak propagovali jejich značku.. právě kvůli té sledovanosti, fanouškům, známosti) a sekundrání příjmy… to jsou celkově gigantické příjmy … a teď ještě, jak často hrají (taky čím víc, tím víc příjmů). Víc než o výhru, jde o účast a aktivitu a samotnou značku.. ale jako jasně, že značce se zvyšuje popularita taky jejich úspěšností.