Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.září 15:42

Děti se musí napřed naučit poznávat napsaná písmenka, tvořit slabiky, slova a – všechno umět přečíst. Až to zvládnou začnou číst souvislý text je asi ve 2. pololetí. Jsou velké rozdíly mezi dětmi. Ne všechny děti čtou plynule,, i když se psaní a čtení ze slabikáře věnuje pozornost.

O plynulém čtení bez odmlky atd. se dá mluvit až od 2. třídy. Průměrně – jinak opakuji, není to u všech stejné.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.září 18:11

Děti se musí napřed naučit poznávat napsaná písmenka, tvořit slabiky, slova a – všechno umět přečíst. Až to zvládnou začnou číst souvislý text je asi ve 2. pololetí. Jsou velké rozdíly mezi dětmi. Ne všechny děti čtou plynule,, i když se psaní a čtení ze slabikáře věnuje pozornost.

O plynulém čtení bez odmlky, špatného frázování atd. se dá mluvit až od 2. třídy. Průměrně – jinak opakuji, není to u všech dětí stejné.

Některé děti už umí číst i v MŠ, příprava, ale oficiálně se začíná učit čtení v 1. třídě.