Odpověděl/a – 29.srpen 18:03
„Překvapivě“ mají lepší budoucnost, než kamenné obchody.
Většinou není lepší koupit si zboží v kamenném obchodu (alespoň
v případě potravin).
Pohodlí domova, čas, možnost výběru o porovnání cen (mezi několika
obchody), vyhledávání, dovoz do domu, lepší info i celkový přehled,
rychlost, slevy za nákup, často i doprava zdarma, atd atd, atd.
Internetové obchody jsou malé i velké. Obchod, který nemá eshop je většinou málo výdělečný (nepočítám potravní řetězce), nějaký malý soukromý živnostenský obchůdek (a i ty mají minimálně internetovou propagaci, pokud nemají vyloženě eshop). Plno nejbohatších lidí jsou vlastníci internetových obchodů, které jsou gigantické (mimo jiné i současně nejbohatší člověk na světě). A takové obchodů je nespočet a existují především v internetové formě (a obřích skladech).
Obchodovat dnes bez internetu není moc praktické, výdělečné ani
efektivní. Nejen že je to lepší pro zákazníky, ale i pro prodejce.
Zjednodušení, víc obchodů, efektivita, přehled a nespočet dalších
věcí. Nejen obchodovat, ale vůbec podnikat… A podnikat ve velkém bez
internetu a bez eshipu dnes ani není možné. Výhodné pr všechny
zúčastněné.
Internetové obchody by neměly budoucnost, pokud by ji neměl ani internet
(stejný nesmysl).
Odpověděl/a – 29.srpen 18:06
„Překvapivě“ mají lepší budoucnost, než kamenné obchody.
Většinou není lepší koupit si zboží v kamenném obchodu (alespoň
v případě potravin).
Pohodlí domova, čas, možnost výběru o porovnání cen (mezi několika
obchody), vyhledávání, dovoz do domu, lepší info i celkový přehled,
rychlost, slevy za nákup, často i doprava zdarma, atd atd, atd.
Internetové obchody jsou malé i velké. Obchod, který nemá eshop je většinou málo výdělečný (nepočítám potravní řetězce), nějaký malý soukromý živnostenský obchůdek (a i ty mají minimálně internetovou propagaci, pokud nemají vyloženě eshop). Plno nejbohatších lidí jsou vlastníci internetových obchodů, které jsou gigantické (mimo jiné i současně nejbohatší člověk na světě). A takové obchodů je nespočet a existují především v internetové formě (a obřích skladech).
Obchodovat dnes bez internetu není moc praktické, výdělečné ani
efektivní. Nejen, že je to lepší pro zákazníky, ale i pro prodejce.
Zjednodušení, víc obchodů, efektivita, přehled a nespočet dalších
věcí. Nejen obchodovat, ale vůbec podnikat… A podnikat ve velkém bez
internetu a e-shopu dnes ani není možné. Výhodné v mnoha směrech pro
všechny zúčastněné.
Internetové obchody by neměly budoucnost, pokud by ji neměl ani internet
(stejný nesmysl).