Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 5.únor 20:06

  1. Pokud se dá mezi auta počítat (mělo to víc jak dvě kola) tak tříkolový Velorex 250 ccm. Kamarád jej naboural, byly pokroucené trubky a potrhaný „kabát“. Trubky jsem porovnal, ušil nový kabát a sloužil 4 roky. První dítě, syna, jsme vozili na zadním „polstru“ nad motorem. K posílení elektriky doplněno dynamo 6V/300W z německého „válečného“ auta.
  2. Škoda 1202 (stejšn) po dobu 8 let. Starou z bazaru, celou zrekonstruoval.
  3. Dacia 1300 po dobu 15 let, zakoupenou po dvouletém provozu na inzerát.
  4. Škoda Felicia kombi. Nová, přestavba na plyn. Po dobu 16 let.
  5. Dacia Duster 4×4 benzin, 1600 ccm. Mám doposud a již 7 let.
  6. V současné době ještě navíc, udržuji a občas používám, méně užívaná auta mé dcery, Jeep Cherokee a VW Sharan.

Pokud jde o mé počátky „motorismu“, tak jako kluk, jsem začal jezdit na šlapacím motocyklu Wanderer Sachs a poté na Jawa Special 175 ccm, kterou jsem přestavěl na „teréňáka“. Pak ještě také jezdil na otcově Jawa 350 kývačce se sajdou Velorexem.
Za celou dobu, žádné z uvedených vozidel, nebylo v servise. Vše „sám doma“.
Motory a auta byla jedno z mých mnoha hobby.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 5.únor 20:13

  1. Pokud se dá mezi auta počítat (mělo to víc jak dvě kola) tak tříkolový Velorex 250 ccm. Kamarád jej naboural, byly pokroucené trubky a potrhaný „kabát“. Trubky jsem porovnal, ušil nový kabát a sloužil 4 roky. První dítě, syna, jsme vozili na zadním „polstru“ nad motorem. K posílení elektriky doplněno dynamo 6V/300W z německého „válečného“ auta.
  2. Škoda 1202 (stejšn) po dobu 8 let. Starou z bazaru, celou zrekonstruoval.
  3. Dacia 1300 po dobu 15 let, zakoupenou po dvouletém provozu na inzerát.
  4. Škoda Felicia kombi. Nová, přestavba na plyn. Po dobu 16 let.
  5. Dacia Duster 4×4 benzin, 1600 ccm. Mám doposud a již 7 let.
  6. V současné době ještě navíc, udržuji a občas používám, méně užívaná auta mé dcery, Jeep Cherokee a VW Sharan. Oba diesel.

Pokud jde o mé počátky „motorismu“, tak jako kluk, jsem začal jezdit na šlapacím motocyklu Wanderer Sachs a poté na Jawa Special 175 ccm, kterou jsem přestavěl na „teréňáka“. Pak ještě také jezdil na otcově Jawa 350 kývačce se sajdou Velorexem.
Za celou dobu, žádné z uvedených vozidel, nebylo v servise. Vše „sám doma“.
Motory a auta byla jedno z mých mnoha hobby.
P.S. A zapomněl jsem na služební.:-)
Tak velmi stručně. Trabant, Žuk, Volha GAZ 24, Škoda 1203, Škoda 120. Ta ale servisována u podniku.