Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 16.leden 12:02

  1. Čím víc věcí žena má, tím hůř se jí vybírá. Buď se jí líbí všechno, nebo se jí nelíbí nic. A nemá, co na sebe. Analyzuje všechny skutenosti (kam jde, na jak dlouho, s kým, jaké je období, venku/ve vnitř,…).
  2. Muži o to tolik nedbají, ale ženy si především zakládají na tom, jak vypadají. Móda, oblečení, boty, účes, make-up. Musí být přitažlivé, působivé, musí se líbit. Je to pro ně přirozené a motá se kolem toho všechno (přes hledání partnera po práci). Atraktivita se u žen určuje hlavně podle oblečení. Řídí se tím, že šaty dělají člověka.
  3. Je snadnější poradit, co mají dělát/mít druzí, než poradit sami sobě. Jde o sebevědomí, rozhodnost, důležitost atd. Proto ženy rády oblékají a nakupují spolu – radí si, co se komu hodí. Rozhodnost ohledně vlastní osoby taky není moc silná stránka žen. Co např. komu sluší, v tom se vyznají. Co sluší jim samým, to už je oříšek.

Některé ženy občas taky mají nedostatek víry, že nejsou tak přitažlivé, hubení, zkrtáka pohledné. Ž ejim nesluší, to či ono.

  1. Pět minut až 4 hodiny. Ženy samy neví, jak dlouho to potrvá, proto automaticky říkají „za chvilku“ (možná tomu i věří). Při oblékání, chystání a různém parádění ztrácí pojem o čase.

Ženy jsou ženy. Kdyby byly jednoduché, byla by s nimi nuda.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 16.leden 12:10

  1. Čím víc věcí žena má, tím hůř se jí vybírá. Buď se jí líbí všechno, nebo se jí nelíbí nic. A nemá, co na sebe. Analyzuje všechny skutenosti (kam jde, na jak dlouho, s kým, jaké je období, venku/ve vnitř, co je to za společnost,…). Vybrat si mezi dvěmi třemi tričkami je snadné, než vybrat si mezi cca 200 různými horními díly – kdy nejde jen o trička (košile, šaty, sukně,… a pak ještě barvy a stříh, design atd :DD).
  2. Muži o to tolik nedbají, ale ženy si především zakládají na tom, jak vypadají. Móda, oblečení, boty, účes, make-up. Musí být přitažlivé, působivé, musí se líbit. Je to pro ně přirozené a motá se kolem toho všechno (přes hledání partnera po práci). Atraktivita se u žen určuje hlavně podle oblečení. Řídí se tím, že šaty dělají člověka.
  3. Je snadnější poradit, co mají dělát/mít druzí, než poradit sami sobě. Jde o sebevědomí, rozhodnost, důležitost atd. Proto ženy rády oblékají a nakupují spolu – radí si, co se komu hodí, sluší, jak v čem kdo vypadá, ostatní můžou dobře poradit a žena se nemusí tolik rozhodovat – navíc zná už mínění ostatních. Rozhodnost ohledně vlastní osoby taky není moc silná stránka žen. Co např. komu sluší, v tom se vyznají. Co sluší jim samým, to už je oříšek.

Některé ženy občas taky mají nedostatek víry, že nejsou tak přitažlivé, hubené, zkrtáka pohledné. Že jim nesluší, to či ono.

  1. Pět minut až 4 hodiny. Ženy samy neví, jak dlouho to potrvá, proto automaticky říkají „za chvilku“ (možná tomu i věří). Při oblékání, chystání a různém parádění ztrácí pojem o čase.

Pro muže je „estetická“ hubenost, pozadí, poprsí (a pro některé nohy). Zkrátka tělo. Pro ženy je esttetikou oblékání, móda (hlavně u nich samých a u dalších žen, ale taky i u mužů – jak se oblékají).

Ženy jsou ženy. Kdyby byly jednoduché, byla by s nimi nuda.