Odpověděl/a – 6.leden 13:27
Rozdíly jsou dané odlišnostmi stejně jako na ZŠ – rozdíly mezi znalostmi, mezi lepšími a horšími žáky.
Přínosem je to, že jde o vzdělanostní motivaci pro další studium na
vysoké škole Platí nejen u žáků, kteří dosahují dobrých, ale
i špatných výsledků..
Tato motivace je vyšší, protože na ZŠ všichni žáci netouží se
vzdělávat.
Možná také větší podpora rodičů.
I učitelé mají zřejmě větší zájem o spolupráci se žáky, když vidí snahu a připravenosti dětí.
Nepište opakovaně, že se bojíte přijímacích testů, teď zase změny atd. Dívejte se na to pozitivně, poznáte jiné spolužáky, jiné učitele, takže budete víc spokojená. Pokud ne, tak si uvědomte, že vše je pro něco dobré. Zkušenosti pro život, který vás ještě čeká.
Odpověděl/a – 6.leden 15:15
Rozdíly jsou dané odlišnostmi stejně jako na ZŠ – rozdíly mezi znalostmi, mezi lepšími a horšími žáky.
Přínosem je to, že jde o vzdělanostní motivaci pro další studium na
vysoké škole Platí nejen u žáků, kteří dosahují dobrých, ale
i špatných výsledků..
Tato motivace je vyšší, protože na ZŠ všichni žáci netouží se
vzdělávat.
Možná také větší podpora rodičů.
I učitelé mají zřejmě větší zájem o spolupráci se žáky, když vidí snahu a připravenosti dětí.
Nepište opakovaně, že se bojíte přijímacích testů, teď zase změny atd. Dívejte se na to pozitivně, poznáte jiné spolužáky, jiné učitele, takže budete víc spokojená. Pokud ne, tak si uvědomte, že vše je pro něco dobré. Zkušenosti pro život, který vás ještě čeká.