Odpověděl/a – 15.listopad 12:09
Na s. 13 je uvedené METODICKÉ DOPORUČENÍPRO VZDĚLÁVÁNÍ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM, autorem je MŠMT.
fhttps://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:a1-vTb7fakYJ:https://www.edu.cz/wp-content/uploads/2020/09/metodika_DZV__23_09_final.pdf+&cd=1&hl=cs&ct=clnk&gl=cz&client=firefox-b-d
Celkový odkaz – řešeno v některých školách
7. ZPŮSOBY A PRAVIDLA HODNOCENÍ a více na str 13
"Naopak je třeba s ev tomto citlivém období vyvarovat situací, které zasahují do osobní integrity, jako je on-line zkoušení jednotlivce před třídou, povinné fotografován, vystupování před kamerou, požadování informací z žákova soukromí atp.
Vhodné je zapojit do procesu učení i zájmové aktivity konkrétních žáků a využívat potenciál propojování formálního a neformálního vzdělávání.!
Při hodnocení v průběhu distančního vzdělávání škola dodržuje
pravidla a kritéria hodnocení, která jsou dle
školského zákona součástí školního řádu konkrétní školy. Pokud to
situace vyžaduje, je možné školní řád v této
oblasti upravit/doplnit tak, aby odpovídal i požadavkům případného
distančního způsobu vzdělávání" atd."
Odpověděl/a – 15.listopad 12:14
Je vydané METODICKÉ DOPORUČENÍ PRO VZDĚLÁVÁNÍ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM. Autorem je MŠMT.
Celkový odkaz – použití ve školách
7. ZPŮSOBY A PRAVIDLA HODNOCENÍ – více na str 13
"Naopak je třeba se v tomto citlivém období vyvarovat situací, které zasahují do osobní integrity, jako je on-line zkoušení jednotlivce před třídou, povinné fotografován, vystupování před kamerou, požadování informací z žákova soukromí atp.
Vhodné je zapojit do procesu učení i zájmové aktivity konkrétních žáků a využívat potenciál propojování formálního a neformálního vzdělávání.!
Při hodnocení v průběhu distančního vzdělávání škola dodržuje pravidla a kritéria hodnocení, která jsou dle školského zákona součástí školního řádu konkrétní školy. Pokud to situace vyžaduje, je možné školní řád v této oblasti upravit/doplnit tak, aby odpovídal i požadavkům případného distančního způsobu vzdělávání" atd."
Odpověděl/a – 15.listopad 16:52
Je vydané METODICKÉ DOPORUČENÍ PRO VZDĚLÁVÁNÍ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM. Autorem je MŠMT.
Celkový odkaz – použití ve školách
7. ZPŮSOBY A PRAVIDLA HODNOCENÍ – více na str 13
"Naopak je třeba se v tomto citlivém období vyvarovat situací, které zasahují do osobní integrity, jako je on-line zkoušení jednotlivce před třídou, povinné fotografován, vystupování před kamerou, požadování informací z žákova soukromí atp.
Vhodné je zapojit do procesu učení i zájmové aktivity konkrétních žáků a využívat potenciál propojování formálního a neformálního vzdělávání.!
"Kamera –
Učitel má přístup k hardware a software, který umožňuje přenos
informací a komunikac dětmi/žáky/studenty a rodiči on-line formou
(například webkamera, sluchátka či reproduktor a mikrofon).
− Škola má předem určenou techniku, která v případě přechodu na
vzdělávání distančním způsobem může
být zapůjčena žákům/studentům, kteří ji potřebují. Zápůjčka
techniky je řešena smlouvou o výpůjčce.
− Je předem stanovena a připravena jednotná softwarová platforma,
komunikační kanál a společná pravidla
pro komunikaci s dětmi/žáky/studenty i rodiči (viz níže).: atd.
Odpověděl/a – 15.listopad 17:12
Je vydané METODICKÉ DOPORUČENÍ PRO VZDĚLÁVÁNÍ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM. Autorem je MŠMT.
Celkový odkaz – použití ve školách
7. ZPŮSOBY A PRAVIDLA HODNOCENÍ – více na str 13
"Naopak je třeba se v tomto citlivém období vyvarovat situací, které zasahují do osobní integrity, jako je on-line zkoušení jednotlivce před třídou, povinné fotografování, vystupování před kamerou, požadování informací z žákova soukromí atp.
Vhodné je zapojit do procesu učení i zájmové aktivity konkrétních žáků a využívat potenciál propojování formálního a neformálního vzdělávání.!
"Kamera –
Učitel má přístup k hardware a software, který umožňuje přenos
informací a komunikac dětmi/žáky/studenty a rodiči on-line formou
(například webkamera, sluchátka či reproduktor a mikrofon).
− Škola má předem určenou techniku, která v případě přechodu na
vzdělávání distančním způsobem může
být zapůjčena žákům/studentům, kteří ji potřebují. Zápůjčka
techniky je řešena smlouvou o výpůjčce.
− Je předem stanovena a připravena jednotná softwarová platforma,
komunikační kanál a společná pravidla
Uvedla jsem jen obecný pohled, ale jako středoškolák jste si mohl přečíst, že je třeba respektovat stanovená pravidla školy, i když to ústní zkoušení s využítím kamery není na jedné straně OK, ale zabraňuje podvádění.
Jenže jde o doporučení, nikoliv zákonné opatření, pokud nemáte kameru, domluvit se s učitelem. Je třeba posuzovat případ od případu, tudíž to nezáleží na mě.
Odpověděl/a – 29.listopad 18:36
Je vydané METODICKÉ DOPORUČENÍ PRO VZDĚLÁVÁNÍ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM. Autorem je MŠMT.
Celkový odkaz – použití ve školách
7. ZPŮSOBY A PRAVIDLA HODNOCENÍ – více na str 13
"Naopak je třeba se v tomto citlivém období vyvarovat situací, které zasahují do osobní integrity, jako je on-line zkoušení jednotlivce před třídou, povinné fotografování, vystupování před kamerou, požadování informací z žákova soukromí atp.
Vhodné je zapojit do procesu učení i zájmové aktivity konkrétních žáků a využívat potenciál propojování formálního a neformálního vzdělávání.!
"Kamera –
Učitel má přístup k hardware a software, který umožňuje přenos
informací a komunikac dětmi/žáky/studenty a rodiči on-line formou
(například webkamera, sluchátka či reproduktor a mikrofon).
− Škola má předem určenou techniku, která v případě přechodu na
vzdělávání distančním způsobem může
být zapůjčena žákům/studentům, kteří ji potřebují. Zápůjčka
techniky je řešena smlouvou o výpůjčce.
− Je předem stanovena a připravena jednotná softwarová platforma,
komunikační kanál a společná pravidla
Uvedla jsem jen obecný pohled, ale jako středoškolák jste si mohl přečíst, že je třeba respektovat stanovená pravidla školy, i když to ústní zkoušení s využitím kamery není na jedné straně OK, ale zabraňuje podvádění.
Jenže jde o doporučení, nikoliv zákonné opatření, pokud nemáte kameru, domluvit se s učitelem. Je třeba posuzovat případ od případu, tudíž to nezáleží na mně.
Odpověděl/a – 25.únor 11:27
Je vydané METODICKÉ DOPORUČENÍ PRO VZDĚLÁVÁNÍ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM. Autorem je MŠMT.
https://www.edu.cz/metodika-pro-vzdelavani-distancnim-zpusobem/
Celkový odkaz – použití ve školách
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=web+klamera+p%C5%99io+v%C3%BDuce+
7. ZPŮSOBY A PRAVIDLA HODNOCENÍ – více na str 13
"Naopak je třeba se v tomto citlivém období vyvarovat situací, které zasahují do osobní integrity, jako je on-line zkoušení jednotlivce před třídou, povinné fotografování, vystupování před kamerou, požadování informací z žákova soukromí atp.
Vhodné je zapojit do procesu učení i zájmové aktivity konkrétních žáků a využívat potenciál propojování formálního a neformálního vzdělávání.!
"Kamera –
Učitel má přístup k hardware a software, který umožňuje přenos
informací a komunikac dětmi/žáky/studenty a rodiči on-line formou
(například webkamera, sluchátka či reproduktor a mikrofon).
− Škola má předem určenou techniku, která v případě přechodu na
vzdělávání distančním způsobem může
být zapůjčena žákům/studentům, kteří ji potřebují. Zápůjčka
techniky je řešena smlouvou o výpůjčce.
− Je předem stanovena a připravena jednotná softwarová platforma,
komunikační kanál a společná pravidla
Uvedla jsem jen obecný pohled, ale jako středoškolák jste si mohl přečíst, že je třeba respektovat stanovená pravidla školy, i když to ústní zkoušení s využitím kamery není na jedné straně OK, ale zabraňuje podvádění.
Jenže jde o doporučení, nikoliv zákonné opatření, pokud nemáte kameru, domluvit se s učitelem. Je třeba posuzovat případ od případu, tudíž to nezáleží na mně.