Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 5.listopad 15:43

Mluví o řečnictí, které se nazývá demonstrativum (epideiktické, slavnostní).

http://ld.joha­nesville.net/slov­nik/g

Začátkem tohoto slavnostního vystoupení je v projevu je předmluva, případně prolog, v hudbě předehra.

Předehra je to, co je ve slavnostním řečnictví předmluva. Tedy i hráč na „aulos“ začne hrát to, co umí, v čem je dobrý, jeho hra je tedy jakýmsi klíčem k pochopení melodie.

Stejně jako je důležitá předehra, je důležitá i předmluva.

Před zahájením řeči, uvede řečník klíčovou poznámku celého projevu a spojí ji s tím, co bude následovat, o čem bude mluvit.

Nevidím ve spojení předmluvy a předehry nic zvláštního. Stejně jako hráč, tak i řečník by měli uvést, o čem budou mluvit či hrát, tedy umět předmluvou i předehrou připravit posluchače na hlavní „vystoupení“.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 5.listopad 15:45

Mluví o řečnictví, které se nazývá demonstrativum (epideiktické, slavnostní).

http://ld.joha­nesville.net/slov­nik/g

Začátkem tohoto slavnostního vystoupení je v projevu předmluva, případně prolog, v hudbě předehra.

Předehra je to, co je ve slavnostním řečnictví předmluva. Tedy i hráč na „aulos“ začne hrát to, co umí, v čem je dobrý, jeho hra je tedy jakýmsi klíčem k pochopení melodie.

Stejně jako je důležitá předehra, je důležitá i předmluva.

Před zahájením řeči, uvede řečník klíčovou poznámku celého projevu a spojí ji s tím, co bude následovat, o čem bude mluvit.

Nevidím ve spojení předmluvy a předehry nic zvláštního. Stejně jako hráč, tak i řečník by měli uvést, o čem budou mluvit či hrát, tedy umět předmluvou i předehrou připravit posluchače na hlavní „vystoupení“.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 5.listopad 18:13

Mluví o řečnictví, které se nazývá demonstrativum (epideiktické, slavnostní).

http://ld.joha­nesville.net/slov­nik/g

Začátkem tohoto slavnostního vystoupení je v projevu předmluva, případně prolog, v hudbě předehra.

Předehra je to, co je ve slavnostním řečnictví předmluva. Tedy i hráč na „aulos“ začne hrát to, co umí, v čem je dobrý, jeho hra je tedy jakýmsi klíčem k pochopení melodie.

Stejně jako je důležitá předehra, je důležitá i předmluva.

Před zahájením řeči, uvede řečník klíčovou poznámku celého projevu a spojí ji s tím, co bude následovat, o čem bude mluvit.

Nevidím ve spojení předmluvy a předehry nic zvláštního. Stejně jako hráč, tak i řečník by měli uvést, o čem budou mluvit či hrát, tedy umět předmluvou i předehrou připravit posluchače na hlavní „vystoupení“.