anonym
Odpověděl/a – 15.červenec 16:05
Služba je relativně nová. Teď je asi třeba ukázat že je o ní zájem, pokud to konkurenti neuvidí, zůstanou v taktice vyčkávací a nebudou nabízet nic moc srovnatelného. Konkurenti obvykle nereagují na ohlášení služby, reagují teprve až hrozí, že jim služba skutečně začne ukusovat z tržního podílu.
anonym
Odpověděl/a – 15.červenec 16:08
Služba je relativně nová. Teď je asi třeba ukázat že je o ní zájem, pokud to konkurenti neuvidí (což si přiznejme jsou vedle Zásilkovny mnohem méně progresivní dinosauři), zůstanou dál při taktice vyčkávací a nebudou nabízet nic moc výhodnějšího než dosud.
Zaběhnutí konkurenti, kteří si myslí, že mají své jisté díky marketingu a širší obeznámenosti obvykle nereagují na ohlášení výhodnější služby se zpozděním, teprve až když hrozí, že jim skutečně začne klesat obrat a tržní podíl. To chce čas, dej tomu tak půl roku.