Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 13.červenec 22:24

Všude nás šmírujou. Zrovna u operátora bych se bála nejmíň, ten má tolik práce, že mu nezbyde čas přehrávat si hovory. Co by z toho měl? Nemohl by nic vyzradit, udělat dotyčnému zle. Na krku by měl slušnost žalobu, kterou by zajisté prohrál.
Jinak mám Vodafone. Jsem spokojena. Dřív O2 a stačilo bohatě!

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 13.červenec 22:24

Všude nás šmírujou. Zrovna u operátora bych se bála nejmíň, ten má tolik práce, že mu nezbyde čas přehrávat si hovory. Co by z toho měl? Nemohl by nic vyzradit, udělat dotyčnému zle. Na krku by měl slušnou žalobu, kterou by zajisté prohrál.
Jinak mám Vodafone. Jsem spokojena. Dřív O2 a stačilo bohatě!