Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 9.červenec 12:54

No reklamaci ti samozřejmě neuznají, je zjevné že k poškození nedošlo při přepravě (to bys musel nahlásit mnohem dřív než dva týdny po převzetí zásilky). Alza kterou sis vybral pak na stížnosti spotřebitelů tohoto typu obvykle dost kašle, viz až 30% nespokojenost ze strany reklamujících klientů doložena zde https://www.va­sestiznosti.cz/spo­lecnost-123/alza-cz-a-s , alza obvykle dál nemá zájem spor ani moc řešit, takže vstříčný přístup bych vůbec neočekával.

Jiným způsobem, než úderem k tomuto typu poškození zřejmě dojít ani nemohlo. Snad nějaký zpožděný vnitřní pohyb uvolněných komponent ale to by asi bylo na komplikované prokazování.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 9.červenec 12:55

No reklamaci ti samozřejmě neuznají, je zjevné že k poškození nedošlo při přepravě (to bys musel nahlásit mnohem dřív než dva týdny po převzetí zásilky). Alza kterou sis vybral pak na stížnosti spotřebitelů tohoto typu obvykle dost kašle, viz až 30% nespokojenost ze strany reklamujících klientů doložena zde https://www.va­sestiznosti.cz/spo­lecnost-123/alza-cz-a-s , jakkoliv vstříčný přístup bych ze strany alzy neočekával, jsou zvyklí reklamaci vyřídit v zájmu spotřebitele teprve až když se jim hrozí medializací nebo soudem.

Jiným způsobem, než úderem k tomuto typu poškození zřejmě dojít ani nemohlo. Snad nějaký zpožděný vnitřní pohyb uvolněných komponent ale to by asi bylo na komplikované prokazování.