Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 20.duben 9:21

V jakém smyslu „účinnější“ ? jaký je cílový efekt, maximalizace zisku ?

Pokud ano tak se vykašli na obojí a zaveď tzv. slevy na příští nákup s omezenou časovou platností. Lidi na to totiž obvykle zapomínají a slevu na příští nákup si vůbec nevyberou, nebo to nestihnou včas.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 20.duben 9:21

V jakém smyslu „účinnější“ ? jaký je cílový efekt, maximalizace zisku ?

Pokud ano tak se vykašli na obojí a zaveď tzv. slevy na příští nákup s omezenou časovou platností. Lidi na to totiž obvykle zapomínají a slevu na příští nákup si vůbec nevyberou, nebo to nestihnou včas.

Pokud ti jde o spořílky, ti obvykle umí nakupovat přes cenové srovnávače takže je nějakou falešnou slevou moc nedojmeš.