anonym
Odpověděl/a – 20.duben 9:21
V jakém smyslu „účinnější“ ? jaký je cílový efekt, maximalizace zisku ?
Pokud ano tak se vykašli na obojí a zaveď tzv. slevy na příští nákup s omezenou časovou platností. Lidi na to totiž obvykle zapomínají a slevu na příští nákup si vůbec nevyberou, nebo to nestihnou včas.
anonym
Odpověděl/a – 20.duben 9:21
V jakém smyslu „účinnější“ ? jaký je cílový efekt, maximalizace zisku ?
Pokud ano tak se vykašli na obojí a zaveď tzv. slevy na příští nákup s omezenou časovou platností. Lidi na to totiž obvykle zapomínají a slevu na příští nákup si vůbec nevyberou, nebo to nestihnou včas.
Pokud ti jde o spořílky, ti obvykle umí nakupovat přes cenové srovnávače takže je nějakou falešnou slevou moc nedojmeš.