Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 7.duben 14:28

Opět otázek na toto téma je v archivu několik.

Na se podílí nejen učitel, ale i žáci. Ale je pravda,. že je často subjektivní, každý učitel má jiné požadavky. Ale přesto poskytuje uričtý obraz o vědomostech žáka.

Známka informuje rodiče, motivuje žáky, vychováváje, komentář učitele při hodnocení často reguluje vědomosti, ukazuje jim další cestu. Nakonec také dilferencuje.

Hodnocení slouží učiteli, žákům i jejich rodičům.Bez hodnocenío by větší děti nedělaly nic.

Vidíte to io zde, žák je líný vypracovat školní úkoly, místo aby přemýšlel, hzeptat se učitele, nebo spolužáka, žádá zde o vypracování. Takže to svědčí tom, že chce získat pěknou známkou, i když podvádí sebe i učitele. Bohužel.

Písemné hodnocení, které se používá např. Montesorri, jsou nic neříokající věty, které učitelé píší podle vzoru. Učitel také píše, co by měl žák zlepšit.

Jenže význam slov je různý, takže někdy je těžké pochopit, zda jde o průměr, nadprůměr, nebo spíš horšího žáka.. Rodiče jsou možná víc spokojení

Samozřejmě, že není jednička jako jednička. Ale mnozí si neuvědomují, že výsledná známka není artmetický průměr. Některé známce učitel přikládá větší váhu.

Také je správné, že žák má chodit do šikoly, pokud nechodí, tak musí být klasifikovaný dodatečně. Někdo si uvědomí, že má nejen právo,. ale především povinnosti.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 7.duben 14:39

Opět podobných otázek na toto téma je v archivu několik.

Jedna z nich Proč se ve škole známkuje?
https://www.od­povedi.cz/otaz­ky/proc-se-ve-skole-znamkuje

Na hodnocení se podílí nejen učitel, ale i žáci. Ale je pravda,. že je často známka subjektivní, každý učitel má jiné požadavky. Ale přesto poskytuje určitý obraz o vědomostech žáka.

Známka informuje rodiče, motivuje žáky, vychovává je, komentář učitele při hodnocení často reguluje jejich vědomosti, ukazuje jim další cestu. Nakonec také stupnice známek diferencuje.

Hodnocení slouží učiteli, žákům i jejich rodičům. .Bez hodnocení by větší děti nedělaly nic.

Vidíte to i zde, žák je pohodlný vypracovat školní úkoly, místo aby přemýšlel, či se zeptal učitele, nebo spolužáka, žádá na netu o vypracování.

Takže to svědčí tom, že chce získat pěknou známkou, i když podvádí sebe i učitele. Bohužel. Lehce nabyl,. lehce pozbyl.

Písemná hodnocení, které se používá např v . Montesorri, jsou nic víc všeobecná,. věty, píší učitelé píší podle vzoru., konkrétní jsou informace,, co by měl žák zlepšit, v čem vyniká, nebo naopak..

Jenže význam slov třeba rodiče chápou jnak, takže často se uspokojí. Nedoví se zda jde o průměr, nadprůměr, nebo spíš horšího žáka..Ale když mluvím se školáky, vždy je těší víc známka, než slova.

Samozřejmě, že není jednička jako jednička. Ale mnozí si neuvědomují, že výsledná známka není artmetickým průměr.em. Některé známce l přikládá učitel větší váhu.

Také je správné, že žák má chodit do školy, pokud „se fláká“, musí být klasifikovaný dodatečně. Někdo si uvědomí, že má nejen právo,. ale především povinnosti.