Odpověděl/a – 11.březen 16:06
Když si v archivu najdete definici kultury, dovíte se, že jedním z významů byla tzv. péče o duši. O duši pečuje, víc literatura, umění, náboženství, divadlo atd. .
Tělesná kultura pečuje o tělo i když ovlivňuje myšlení, protože vychovává člověka kle zdravému životnímu stylu.
Tělesné výchova jako součástí kultury je ve školácuh pedagogický proces, výchovněvzdělávácí, vytváří vztah ke sportu, k pohybu, také vede k péči o tělo, hygienickým návykoům,
Proto se domnívám, že nejen sport, u něhož jde o určitou specializaci, je založený na pohybu,. také vychování k zodpovědnosti, soutěživosti atd.
I když třeba gymnattika, krasobruslení atd. je také v šilrším slova smyslu umění. -estetický zážiterk.
Zda může být sport hrazen z prostředků MK, to záleží na těch nahoře, které hledisko u nich převažuje. V minulosti existovalo ministerstvo školství a kultury. Je vidět, že styčné body se dají najít.
Odpověděl/a – 11.březen 18:16
Když si v archivu najdete definici kultury, dovíte se, že jedním z významů byla tzv. péče o duši. O duši pečuje víc literatura, umění, náboženství, divadlo atd. .
Tělesná kultura pečuje o tělo, i když ovlivňuje myšlení, protože vychovává člověka kle zdravému životnímu stylu.
Tělesné výchova jako součástí kultury je ve školách pedagogický proces, výchovně vzdělávácí proces, vytváří vztah ke sportu, k pohybu, také vede k péči o tělo, hygienickým návykům,
Proto se domnívám, že nejen sport, u něhož jde o určitou specializaci, je založený na pohybu,. také vychovává k zodpovědnosti, soutěživost, dodává sebevědomí i atd.
I když třeba gymnastika, krasobruslení atd. je také v širším slova smyslu umění. -estetický zážiterk.
Zda může být sport hrazen z prostředků MK, to záleží na těch nahoře, které hledisko u nich převažuje. V minulosti existovalo ministerstvo školství a kultury. Je vidět, že styčné body se dají najít.