Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 9.leden 11:35

Třeba v Tesle to tak mají od výroby. Obrovský tablet na výšku uprostřed palubky. Takže to možné jistě je ale praktické ? … Velký tablet v Tesle ovládá všechno včetně stahování okýnek a je tak logickou náhradou všech těch mechanických tlačítek a hejblat které tam tedy být nemusí. V běžném autě se ale bez těch hejblat neobejdete a zakrýt je velkým tabletem tak nezní jako moc dobrý nápad. Omezit si vyhled z okna připevněním tabletu na sklo to už je tuplem bobina navíc nebezpečná. Záleží na konkrétním provedení ale podle mne navigace nepotřebuje velkou zobrazovací plochu tak jako tak zobrazuje aktuální křižovatku velmi přiblíženou, aby byla jasně vidět i na menším displeji, ovládat se dá hlasem takže není nutná velká plocha ani pro přesnější dotyk a konečně řidičům často bohaté stačí i jen hlas navigace bez zobrazení mapy.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 9.leden 11:37

Třeba v Tesle to tak mají od výroby. Obrovský tablet na výšku uprostřed palubky. Takže to možné jistě je ale praktické ? … Velký tablet v Tesle ovládá všechno včetně stahování okýnek a je tak logickou náhradou všech těch mechanických tlačítek a hejblat které tam tedy být nemusí. V běžném autě se ale bez těch hejblat neobejdete a zakrýt je velkým tabletem tak nezní jako moc dobrý nápad. Omezit si vyhled z okna připevněním tabletu na sklo to už tuplem ne a zavaní to pokutou. Záleží na konkrétním provedení, ale podle mne navigace vůbec nepotřebuje velkou zobrazovací plochu tak jako tak zobrazuje aktuální křižovatku velmi přiblíženou, aby byla jasně vidět i na menším displeji, ovládat se dá hlasem takže není nutná velká plocha ani pro přesnější dotyk a konečně řidičům často bohaté stačí i jen hlas navigace bez zobrazení mapy.