Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 11.prosinec 7:23

CZC a to z několika jednou více jindy méně podstatných důvodů.

  1. CZC nemá alzáka 🙂 … dobře to je asi ten méně podstatný důvod ale stále má svou platnost
  2. CZC neutekl z cenového srovnávače heureka aby nebylo vidět na cenové machinace v čase a falešnost slev, což je u Alzy běžný jev. A z toho důvodu se také Alza z cenového srovnávače stáhla aby to mohla lépe před klienty schovat.
  3. a důvod možná nejpádnější je ten, že ČR velmi těží z toho že je eshopovou „velmocí“. Eshopů je tu tolik že konkurenční prostředí je velmi ostré a ceny se tím výrazně tlačí dolů. Pokud ale přistoupíme na to, že raději potlačíme tuto rozmanitost a zaměříme se na odběr všeho z jedniného velkého obchodu typu AMAZON, zcela tím tuto zjevnou výhodu spotřebitele v tržním prostředí ztratíme. Proto zpravidla nikdy nenakupuji u firmy která drží více než 50% trhu a lidé se na ni lepí už jen ze setrvačnosti a obyčejné stádnosti.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 11.prosinec 7:30

CZC a to z několika jednou více jindy méně podstatných důvodů.

  1. CZC nemá alzáka 🙂 … dobře to je asi ten méně podstatný důvod ale stále má svou platnost
  2. CZC neutekl z cenového srovnávače heureka aby nebylo vidět na cenové machinace v čase a falešnost slev, což je u Alzy běžný jev. A z toho důvodu se také Alza z cenového srovnávače stáhla aby to mohla lépe před klienty schovat.
  3. a důvod možná nejpádnější je ten, že ČR velmi těží z toho že je eshopovou „velmocí“. Eshopů je tu tolik že konkurenční prostředí je velmi ostré a ceny se tím výrazně tlačí dolů. Pokud ale přistoupíme na to, že raději potlačíme tuto rozmanitost a zaměříme se na odběr všeho z jedniného velkého obchodu typu AMAZON, zcela tím tuto zjevnou výhodu spotřebitele v tržním prostředí ztratíme. Proto zpravidla nikdy nenakupuji u firmy která drží více než 50% trhu a lidé se na ni lepí už jen ze setrvačnosti a obyčejné stádnosti.

Fakt že se ALZA systematicky snaží českého spotřebitele odnaučit používat pro něj výhodné cenové srovnávače je natolik závažný strategický prohřešek této firmy, že je pro mne sám o sobě důvodem jejich služebn nevyužívat.