Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 8.prosinec 11:42

Nesoustředění se na učení (tok myšlenke úplně jiným směrem) – např. čtení látky, ale neprosté nevnímání toho, co čteme.

Nechuť k učení, žádné odhodlání – težko se učí něco, co se učit nechceme, do čeho se nám nechce. Musí tam být alespoň trocha vůle chtít, trocha moticace.

Memorování – bezmyšlenkovitě se učit všehcno zpaměti.

Ty techniky, které zpomalují učení, oddalují ho (třeba i nevědomě), nejsou dost efektivní atd. (v některých případech třeba podtrhávání textu aj.).

Nepřemýšlení (to spadá i do toho memorování).

Nemají přestavu, cíl, plán – toho jak se budou učit, co přesně se budou učit, jak dlouho, třeba i proč a nmemají to vůbec naplánované, nemají ani minimální představu.

Další chyby při učení by mohly být např. místo, kde se učíme, okolní zvuky, rušivé elementy, přestávky mezi učením a jejich intervaly, doba (jak celková délka učení, tak fáze dne, ve které se učíme – noc/den, obpoledne, ráno,…), jídlo, námaha přes den – rozložení energie a motivace/vůly přes den, snaha o dokonalost – naučit se všechno, zkrátka, co nejvíc v krátkém čase anebo naopak moc dlouhé učení.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 8.prosinec 13:48

Nesoustředění se na učení (tok myšlenke úplně jiným směrem) – např. čtení látky, ale naprosté nevnímání toho, co čteme.

Nechuť k učení, žádné odhodlání – težko se učí něco, co se ani učit nechceme, do čeho se nám nechce. Musí tam být alespoň trocha vůle chtít, trocha moticace.

Memorování – bezmyšlenkovitě se učit všehcno zpaměti.

Ty techniky, které zpomalují učení, oddalují ho (třeba i nevědomě), nejsou dost efektivní atd. (v některých případech třeba podtrhávání textu aj.).

Nepřemýšlení (to spadá i do toho memorování).

Nemají přestavu, cíl, plán – toho jak se budou učit, co přesně se budou učit, jak dlouho, třeba i proč a nememají to vůbec naplánované, nemají ani minimální představu.

Další chyby při učení by mohly být např. místo, kde se učíme, okolní zvuky, rušivé elementy, přestávky mezi učením a jejich intervaly, doba (jak celková délka učení, tak fáze dne, ve které se učíme – noc/den, odpoledne, ráno,…), jídlo, námaha přes den – rozložení energie a motivace/vůly přes den, snaha o dokonalost – naučit se všechno — zkrátka, co nejvíc v krátkém čase anebo naopak moc dlouhé učení.