Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 28.listopad 15:43

Příkladem by měli být rodiče,. kteří už jako nejmenším dětem četli či vyprávěli pohádky nebo jiné příběhy. Odpovídali na jejich otázky.

Až se dítě naučí samo číst,. doporučit jim vhodnou knihu a rozebrat ji s nimi, co se dítěti líbilo, proč to tak asi ne atd.

Tak se dá podporovat dětská zvědavost i zvídavost, protože se doví něco nového.

Pokud je dítě v tomto směru vedeno, myslím si, že se začne stále víc zajímat o knihy.

Ve školce pak to jsou různé říkanky, písničky, které se dají i předvádět, také děti zaujmou.

Stejně tak ve škole je ovlivňuje učitel a spolužáci Jde o určitou dovednost, stejně jako psaní.

Je to individuální, je důležité si s dětmi povídat,. odpovídat na jejich otázky a postupně je navádět k tomu, aby se dověděly víc.

Omezit PC hry.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 28.listopad 16:51

Příkladem by měli být rodiče,. kteří už jako nejmenším dětem četli či vyprávěli pohádky nebo jiné příběhy. Odpovídali na jejich otázky.

Až se dítě naučí samo číst,. doporučit mu vhodnou knihu a rozebrat ji s nimi, co se dítěti líbilo, proč to tak je, nebo není atd.

Tak se dá podporovat dětská zvědavost i zvídavost, protože se dítě doví něco nového a přemýšlí.

Pokud je dítě v tomto směru vedeno, myslím si, že se začne stále víc zajímat o knihy a dovědět se víc.

Ve školce pak to jsou různé říkanky, písničky, které se dají i předvádět, také děti zaujmou.

Stejně tak ve škole je ovlivňuje učitel a spolužáci, pokud o knihách mluví. Jde o určitou dovednost, stejně jako psaní.

Je to individuální, je důležité si s dětmi povídat,. odpovídat na jejich otázky a postupně je navádět k tomu, aby si samy něco přečetly.

Omezit PC hry.