Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 4.listopad 15:19

Proximity marketing ? to myslíte tu hororovou představu kdy jdu z práce podél obdhodů domů a můj telefon jen tím průchodem nasbírá 150 zpráv se slevovými nabídkami na zboží které je i po slevě 2× dražší než na heurece a o které nemám zájem ? Tak to děkuji nechci.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 4.listopad 15:20

Proximity marketing ? to myslíte tu hororovou představu kdy jdu z práce podél obdhodů domů a můj telefon jen tím průchodem nasbírá 150 zpráv se slevovými nabídkami na zboží které je i po slevě 2× dražší než na heurece a o které nemám zájem ? Tak to děkuji nechci. A buďte té dobré vůle vážení tvrdě pracující marketingoví odborníci, a přestaňte nás podobně hororovými fantasmagoriemi zásobovat nedej bože je uvádět do praxe 🙂 Děkuji.