Odpověděl/a – 30.říjen 11:40
Teď už to neřeším, ale v době docházky do školy i studia jsem si dělala výpisky toho nejdůležitějšího.
Tím se informace neuložily í jen do krátkodobé paměti, ale o jejich opakováním, oživováním se ukládaly do středně dlouhé či dlouhodobé informace. Třeba jen i tím, že jsem si uvědomila, kde bylo třeba hledat.
Po zapamatování je třeba zapojit více smysll. To tvrdil i Komenský, platí. stále. . Navíc psané vždy zůstává,. .
Odpověděl/a – 30.říjen 12:48
Teď už to neřeším, ale v době docházky do školy i studia jsem si dělala výpisky toho nejdůležitějšího.
Tím se informace neuložily jen do krátkodobé paměti, ale jejich opakováním, oživováním se ukládaly do středně dlouhé či dlouhodobé paměti. Třeba jen i tím, že jsem si uvědomila, kde bylo třeba hledat.
Po zapamatování je třeba zapojit více smyslů. To tvrdil i Komenský, platí. stále. . Navíc psané vždy zůstává,. .