Odpověděl/a – 17.říjen 11:42
Vidím, že v tom máte trochu chaos všichni…
Aleschi, problém je v tom, že pokud chceš změnit dopravní značení, nebo
třeba dodělat ostrůvek, jako první je třeba mít projektovou dokumentaci
orazítkovanou od autorizovaného projektanta a pak teprve můžeš cokoliv
řešit…a tu zjevně platiti nechceš…takže ti nebude, než zajít na
místní obecní úřad a zkusit přimět místní zastupitele, aby tuhle změnu
vyvolali oni…
jinam chodit nemá cenu…II. třída je v majetku kraje, jenže tito
úředníci tam nejsou od toho, aby takovouto změnu vyvolávali…
o změně na II. tř. rozhoduje obec s rozšířenou působností (což
nemusí být ta obec, ve které silnice vede jak se mylně domnívá kepler –
obce jsou vlastníkem pouze místních komunikací a slovo „místní“ je
termínus technicus, neznamená to jen, že je „v místě“)
úřednící obce s rozšířenou působností o změně rozhodnou na
základě předloženého projektu, souhlasem PČR (a tady je další omyl a to
edisona, že PČR nic nerozhoduje a nezodpovídá – pokud se jim navržený
projektovaný stav dopravního značení nelíbí, změní ho tak, jak bude
vyhovovat jim, jinak kladné vyjádření nedostaneš) a se souhlasem vlastníka
komunikace, což je u II. tř. již zmíněný kraj…
a když už máš konečně povoleno, že můžeš „stavět“, ještě je tu
zásadní a rozhodující otázka: kdo to všechno zaplatí??
z toho plyne, že povolit pár sloupků na silnici je složité jak žebřík a
proto se do toho nikdo nehrne a není to otázka pár dní, ale několika
měsíců..
Odpověděl/a – 17.říjen 11:51
Vidím, že v tom máte trochu chaos všichni…
Aleschi, problém je v tom, že pokud chceš změnit dopravní značení, nebo
třeba dodělat ostrůvek, jako první je třeba mít projektovou dokumentaci
orazítkovanou od autorizovaného projektanta a pak teprve můžeš cokoliv
řešit…a tu zjevně platiti nechceš…takže ti nebude, než zajít na
místní obecní úřad a zkusit přimět místní zastupitele, aby tuhle změnu
vyvolali oni…
jinam chodit nemá cenu…II. třída je v majetku kraje, jenže tito
úředníci tam nejsou od toho, aby takovouto změnu vyvolávali…
o změně na II. tř. rozhoduje obec s rozšířenou působností (což
nemusí být ta obec, ve které silnice vede jak se mylně domnívá kepler –
obce jsou vlastníkem pouze místních komunikací a slovo „místní“ je
termínus technicus, neznamená to jen, že je „v místě“)
úřednící obce s rozšířenou působností o změně rozhodnou na
základě předloženého projektu, souhlasem PČR (a tady je další omyl a to
edisona, že PČR nic nerozhoduje a nezodpovídá – pokud se jim navržený
projektovaný stav dopravního značení nelíbí, změní ho tak, jak bude
vyhovovat jim, jinak kladné vyjádření nedostaneš) a se souhlasem vlastníka
komunikace, což je u II. tř. již zmíněný kraj…
a když už máš konečně povoleno, že můžeš „stavět“, ještě je tu
zásadní a rozhodující otázka: kdo to všechno zaplatí??
z toho plyne, že povolit pár sloupků na silnici je složité jak žebřík a
proto se do toho nikdo nehrne a není to otázka pár dní, ale několika
měsíců…
jo a ještě jsem zapomněla…ještě musíš mít vyřízen další
„papír“ a to na „zvláštní užívání komunikace“ na základě
takzvaného DIO (dopravěně inženýrské opatření), které ti samozřejmě
také ne zadarmo vypracuje odborný projetant, který řeší omezení dopravy a
úpravu dopravního značení v době výstavby…samozřejmě opět
s vyjádřením PČR…