Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 17.říjen 11:42

Vidím, že v tom máte trochu chaos všichni…
Aleschi, problém je v tom, že pokud chceš změnit dopravní značení, nebo třeba dodělat ostrůvek, jako první je třeba mít projektovou dokumentaci orazítkovanou od autorizovaného projektanta a pak teprve můžeš cokoliv řešit…a tu zjevně platiti nechceš…takže ti nebude, než zajít na místní obecní úřad a zkusit přimět místní zastupitele, aby tuhle změnu vyvolali oni…
jinam chodit nemá cenu…II. třída je v majetku kraje, jenže tito úředníci tam nejsou od toho, aby takovouto změnu vyvolávali…
o změně na II. tř. rozhoduje obec s rozšířenou působností (což nemusí být ta obec, ve které silnice vede jak se mylně domnívá kepler – obce jsou vlastníkem pouze místních komunikací a slovo „místní“ je termínus technicus, neznamená to jen, že je „v místě“)
úřednící obce s rozšířenou působností o změně rozhodnou na základě předloženého projektu, souhlasem PČR (a tady je další omyl a to edisona, že PČR nic nerozhoduje a nezodpovídá – pokud se jim navržený projektovaný stav dopravního značení nelíbí, změní ho tak, jak bude vyhovovat jim, jinak kladné vyjádření nedostaneš) a se souhlasem vlastníka komunikace, což je u II. tř. již zmíněný kraj…
a když už máš konečně povoleno, že můžeš „stavět“, ještě je tu zásadní a rozhodující otázka: kdo to všechno zaplatí??
z toho plyne, že povolit pár sloupků na silnici je složité jak žebřík a proto se do toho nikdo nehrne a není to otázka pár dní, ale několika měsíců..

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 17.říjen 11:51

Vidím, že v tom máte trochu chaos všichni…
Aleschi, problém je v tom, že pokud chceš změnit dopravní značení, nebo třeba dodělat ostrůvek, jako první je třeba mít projektovou dokumentaci orazítkovanou od autorizovaného projektanta a pak teprve můžeš cokoliv řešit…a tu zjevně platiti nechceš…takže ti nebude, než zajít na místní obecní úřad a zkusit přimět místní zastupitele, aby tuhle změnu vyvolali oni…
jinam chodit nemá cenu…II. třída je v majetku kraje, jenže tito úředníci tam nejsou od toho, aby takovouto změnu vyvolávali…
o změně na II. tř. rozhoduje obec s rozšířenou působností (což nemusí být ta obec, ve které silnice vede jak se mylně domnívá kepler – obce jsou vlastníkem pouze místních komunikací a slovo „místní“ je termínus technicus, neznamená to jen, že je „v místě“)
úřednící obce s rozšířenou působností o změně rozhodnou na základě předloženého projektu, souhlasem PČR (a tady je další omyl a to edisona, že PČR nic nerozhoduje a nezodpovídá – pokud se jim navržený projektovaný stav dopravního značení nelíbí, změní ho tak, jak bude vyhovovat jim, jinak kladné vyjádření nedostaneš) a se souhlasem vlastníka komunikace, což je u II. tř. již zmíněný kraj…
a když už máš konečně povoleno, že můžeš „stavět“, ještě je tu zásadní a rozhodující otázka: kdo to všechno zaplatí??
z toho plyne, že povolit pár sloupků na silnici je složité jak žebřík a proto se do toho nikdo nehrne a není to otázka pár dní, ale několika měsíců…
jo a ještě jsem zapomněla…ještě musíš mít vyřízen další „papír“ a to na „zvláštní užívání komunikace“ na základě takzvaného DIO (dopravěně inženýrské opatření), které ti samozřejmě také ne zadarmo vypracuje odborný projetant, který řeší omezení dopravy a úpravu dopravního značení v době výstavby…samozřejmě opět s vyjádřením PČR…