Odpověděl/a – 9.říjen 14:42
Já jsem oceňovala spíše kvalitu (měl klasické hudební vzdělání)
jeho zpěvu než jeho hlas. Navíc si myslím, že většina hlasujicích
neposuzovala ani hlas ani zpěv, ale spíše texty, které zpíval.
Odpověděl/a – 11.říjen 13:24
Já jsem oceňovala spíše kvalitu (měl klasické hudební vzdělání)
jeho zpěvu než jeho hlas. Navíc si myslím, že většina hlasujicích
neposuzovala ani hlas ani zpěv, ale spíše texty, které zpíval.
Doplňuji (pro uživatele Ametyst a Ge0rge):
Tehdy pokud vím existoval jenom Pragokoncert, který Gottovi cestičku umetat
nemusel. Stačí si uvědomit, že se Pavel Bartoň objevil až v 70. letech,
kdy už měl Gott kariéru „rozjetou“.
Všichni chtěli skládat a psát pro Gotta, Bartoň neměl dobrý
repertoár.
Článek sice vyšel v bulváru, ale tu situci objasňuje celkem dobře:
https://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/102462/prokleti-zpevaka-pavla-bartone-64-zkaza-jmenem-gott.html
__
Příjmení Gott by podle mne mohlo hrát roli u někoho méně dobrého.
Gott měl talent, velký hlasový rozsah, dobrou barvu hlasu, přišel
s něčím novým, ale hlavně za jeho úspěchem stojí profesionalita. Snad
všichni skladatelé a textaři
se předháněli, aby mu mohli složit hudbu nebo napsat text.
(Repertoár podle mne hrál mnohem větší roli než příjmení.)