Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 3.říjen 10:02

dTest má na číslech 299 149 009 a 222 767 221 (od 9 do 17hod) zdarma dostupnou spotřebitelskou poradnu, právě tyto problémy tam běžně řeší, zeptal bych se spíš tam.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 3.říjen 10:06

dTest má na číslech 299 149 009 a 222 767 221 (od 9 do 17hod) zdarma dostupnou spotřebitelskou poradnu, právě tyto problémy tam běžně řeší, zeptal bych se spíš tam.

Má to určitá specifika, například pokud jste zvolil nákladnější než tu nejlevnější formu přepravy, pak vám náklady na tuto přepravu vracet nemusí (nejlevnější je často třeba zásilkovna takže i pokud si balík necháte doručit českou poštou už to nejlevnější způsob přepravy není a tudíž eshop teoreticky náklady nemusí vracet). Ale to vám nejlépe řeknou právě na té telefonické poradně, možná se to nevztahuje na ty formy doručení které vyžadují dostavit se na výdejní místo.