Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 27.září 14:09

  1. eshop musí mít kvalitní 5hvězdičkové hodnocení na heureka.cz, jinak na něm nakupovat nebudu. Podle tohoto hodnocení vím, že s eshopem nejsou problémy při reklamacích, vratkách či v obecné komunikaci.
  2. eshop musí nabízet konkurenceschopnou cenu, idálně nejnižší cenu ze všech
  3. vůbec mě nezajímají nesmysly jako slevy pro další nákup, kupony na jiné eshopy a podobné marketingové blbiny, pokud to v nějakém eshopu vidím rozhodně to na mne nepůsobí důvěryhodně
  4. eshop musí podporovat doručení na zásilkovnou (ze zásady bojkotuji služby české pošty a zásilkovna vychází z praktických i ekonomických důvodů nejlépe)
  5. eshop musí veřejně publikovat aktuální dostupnost zboží a termín ve dnech do kdy garantuje jeho doručení, pokud dostupnost zboží na skladě a odhadovaný čas doručení nevidím, nákup v takovém eshopu vůbec neuskutečním.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 27.září 14:10

  1. eshop musí mít kvalitní 5hvězdičkové hodnocení na heureka.cz, jinak na něm nakupovat nebudu. Podle tohoto hodnocení vím, že s eshopem nejsou problémy při reklamacích, vratkách či v obecné komunikaci.
  2. eshop musí nabízet konkurenceschopnou cenu, idálně nejnižší cenu ze všech. Případně garanci nejnižší ceny s tím že je schopen ji snížit na úroveň konkurence pokud mu zašlu link konkurenčního eshopu kde je zboží levněji (tohle třeba umí tsbohemia.cz)
  3. vůbec mě nezajímají nesmysly jako slevy pro další nákup, kupony na jiné eshopy a podobné marketingové blbiny, pokud to v nějakém eshopu vidím rozhodně to na mne nepůsobí důvěryhodně
  4. eshop musí podporovat doručení na zásilkovnou (ze zásady bojkotuji služby české pošty a zásilkovna vychází z praktických i ekonomických důvodů nejlépe)
  5. eshop musí veřejně publikovat aktuální dostupnost zboží a termín ve dnech do kdy garantuje jeho doručení, pokud dostupnost zboží na skladě a odhadovaný čas doručení nevidím, nákup v takovém eshopu vůbec neuskutečním.