anonym
Odpověděl/a – 27.září 14:09
- eshop musí mít kvalitní 5hvězdičkové hodnocení na heureka.cz, jinak
na něm nakupovat nebudu. Podle tohoto hodnocení vím, že s eshopem nejsou
problémy při reklamacích, vratkách či v obecné komunikaci.
- eshop musí nabízet konkurenceschopnou cenu, idálně nejnižší cenu
ze všech
- vůbec mě nezajímají nesmysly jako slevy pro další nákup, kupony na
jiné eshopy a podobné marketingové blbiny, pokud to v nějakém eshopu
vidím rozhodně to na mne nepůsobí důvěryhodně
- eshop musí podporovat doručení na zásilkovnou (ze zásady bojkotuji
služby české pošty a zásilkovna vychází z praktických i ekonomických
důvodů nejlépe)
- eshop musí veřejně publikovat aktuální dostupnost zboží a termín ve
dnech do kdy garantuje jeho doručení, pokud dostupnost zboží na skladě a
odhadovaný čas doručení nevidím, nákup v takovém eshopu vůbec
neuskutečním.