Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 9.září 23:58

Porovnej agregát automobilu se spalovacím motorem (jen samotný motor + výstroj + převodovka se spojkou) s agregátem elektromobilu. Elektromobil je přinejmenším 10× méně náročnější na výrobu, přičemž je minimálně 2× dražší. Tím, že na výrobě jednak mnohonásobně ušetříš a druhak dráže prodáš… co z toho plyne?

Dlouho dokazuji, že ekošmejdi jsou xindl, kteří ve jménu „dobra pro přírodu“ ve skutečnosti přírodě ŠKODÍ a to z důvodu (nejen) VLASTNÍHO prospěchu. Pár hajzlů vydělá a „ten zbytek“ (tedy my ostatní) jim na to královsky přispíváme. Je to jen moderní obdoba církevních desátků, nic víc zelení a jim podobní nereprezentují – o škodách na životním prostředí JIMI (jejich zhovadilou činností) ZPŮSOBENÝCH nemluvě!

Tuhle jsem tu četl o tom, jak město poskytuje „zdrama“ občanům kontejnery pro recyklaci odpadů. PCHÁÁ!!! Ano, u nás v Práglu to tedy také říkají. MALÝ zádrhel je v tom, že město svozovým firmám PLATÍ ze JEDNO odpadové recyklační „hnízdo“ (už nwm přesně co celé hnízdo obnáší, myslím, že žlutý a modrý kontejner + popelnice na nápojové kartony a „zvon“ na bíle/barevné sklo) hádej kolik? V Praze to je 240 000Kč/rok, tedy 20 000Kč/měsíc! Pak se dále z rozpočtu PLATÍ firmě na třídění/zpracování odpadu, která ho po zpracování „laskavě PRODÁ“ do Číny (cca za 400 USD/tunu – obvykle POUZE PETky, zbytek o který nikdo nestojí se SPÁLÍ ve spalovně) A teď mi řekni – vyjma firem, které na tom participují a luxusně vydělávají easy snadné prachy – KDO to SKUTEČNĚ platí, když je to „zdarma a platí to město“? No? ;)

Vrchol demence jsi odhalil SÁM, když jsi nedávno nahodil dotaz na nový Nissan, který aby splnil novou emisní normu ma o LITR vyšší spotřebu! (jestli bys mohl, hoď pls do diskuze odkaz na tu tvou otázku, thx). Takže ve jménu boje proti globálnímu oteplování s snižování emisí „skleníkových“ plynů SPÁLÍME o litr benzínu NAVÍC, než předchozí model. Což znamená, že spotřebujeme jednak k jeho spálení cca 10 000 litrů vzduchu NAVÍC a kyslík z těhle 10 000litrů NAVÍC přeměníme na CO2 NAVÍC, který jak všichni ví, je skleníkový plyn. Jako chemik mi to jistě potvrdíš.

Takže abychom bojovali proti globálnímu oteplování, zpřísníme normy tak, že vyrobíme MNOHEM VÍC emisních skleníkových plynů! Tohle rozumnému člověku hlava nebere – pokud nevezme v potaz fakt, že VŠICHNI ti ekošmejdi (zelení, greenpeace atd.) jsou jen bezcenní darmožrouti a že i pedofilové či vrazi jsou společnosti VÍCE k užitku, než oni (podle mne)! Tihle hajzlíci (podobně jako ve středověku církev s desátky) na společnosti bestiálně parazitují – pochopitelně „pro větší dobro“ všech" a NIC na tom nezmění fakt, že obyčejný člověk, který doma v DOBRÉM ÚMYSLU třídí odpad (naivně a z neznalosti reálného procesu myslí, že pomáhá přírodě) to „myslí dobře“. Opak je pravdou – nejen že nepomůže, ale v konečném důsledku ŠKODÍ životnímu prostředí a jen sám sebe připravuje o nemalé peníze. :(

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.září 0:00

Porovnej agregát automobilu se spalovacím motorem (jen samotný motor + výstroj + převodovka se spojkou) s agregátem elektromobilu. Elektromobil je přinejmenším 10× méně náročnější na výrobu, přičemž je minimálně 2× dražší (myslím nikoliv REÁLNOU, nýbrž PRODEJNÍ cenou). Tím, že na výrobě jednak mnohonásobně ušetříš a druhak dráže prodáš… co z toho plyne?

Dlouho dokazuji, že ekošmejdi jsou xindl, kteří ve jménu „dobra pro přírodu“ ve skutečnosti přírodě ŠKODÍ a to z důvodu (nejen) VLASTNÍHO prospěchu. Pár hajzlů vydělá a „ten zbytek“ (tedy my ostatní) jim na to královsky přispíváme. Je to jen moderní obdoba církevních desátků, nic víc zelení a jim podobní nereprezentují – o škodách na životním prostředí JIMI (jejich zhovadilou činností) ZPŮSOBENÝCH nemluvě!

Tuhle jsem tu četl o tom, jak město poskytuje „zdrama“ občanům kontejnery pro recyklaci odpadů. PCHÁÁ!!! Ano, u nás v Práglu to tedy také říkají. MALÝ zádrhel je v tom, že město svozovým firmám PLATÍ ze JEDNO odpadové recyklační „hnízdo“ (už nwm přesně co celé hnízdo obnáší, myslím, že žlutý a modrý kontejner + popelnice na nápojové kartony a „zvon“ na bíle/barevné sklo) hádej kolik? V Praze to je 240 000Kč/rok, tedy 20 000Kč/měsíc! Pak se dále z rozpočtu PLATÍ firmě na třídění/zpracování odpadu, která ho po zpracování „laskavě PRODÁ“ do Číny (cca za 400 USD/tunu – obvykle POUZE PETky, zbytek o který nikdo nestojí se SPÁLÍ ve spalovně) A teď mi řekni – vyjma firem, které na tom participují a luxusně vydělávají easy snadné prachy – KDO to SKUTEČNĚ platí, když je to „zdarma a platí to město“? No? ;)

Vrchol demence jsi odhalil SÁM, když jsi nedávno nahodil dotaz na nový Nissan, který aby splnil novou emisní normu ma o LITR vyšší spotřebu! (jestli bys mohl, hoď pls do diskuze odkaz na tu tvou otázku, thx). Takže ve jménu boje proti globálnímu oteplování s snižování emisí „skleníkových“ plynů SPÁLÍME o litr benzínu NAVÍC, než předchozí model. Což znamená, že spotřebujeme jednak k jeho spálení cca 10 000 litrů vzduchu NAVÍC a kyslík z těhle 10 000litrů NAVÍC přeměníme na CO2 NAVÍC, který jak všichni ví, je skleníkový plyn. Jako chemik mi to jistě potvrdíš.

Takže abychom bojovali proti globálnímu oteplování, zpřísníme normy tak, že vyrobíme MNOHEM VÍC emisních skleníkových plynů! Tohle rozumnému člověku hlava nebere – pokud nevezme v potaz fakt, že VŠICHNI ti ekošmejdi (zelení, greenpeace atd.) jsou jen bezcenní darmožrouti a že i pedofilové či vrazi jsou společnosti VÍCE k užitku, než oni (podle mne)! Tihle hajzlíci (podobně jako ve středověku církev s desátky) na společnosti bestiálně parazitují – pochopitelně „pro větší dobro“ všech" a NIC na tom nezmění fakt, že obyčejný člověk, který doma v DOBRÉM ÚMYSLU třídí odpad (naivně a z neznalosti reálného procesu myslí, že pomáhá přírodě) to „myslí dobře“. Opak je pravdou – nejen že nepomůže, ale v konečném důsledku ŠKODÍ životnímu prostředí a jen sám sebe připravuje o nemalé peníze. :(