Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 21.srpen 23:04

Chlazení motoru chladičem umístěným v masce vozidla je nejúčinnější, protože takto umístěným chladičem protéká velký objem neohřátého vzduchu z atmosféry.
Existuje i umístění chladičů v zadní části auta v blízkosti blatníků u motoru ( např.: naše Škoda 100), ovšem toto řešení není tolik účinné, protože chladicí vzduch musí nejprve obtécti karoserii vozidla a teprve pak vstupuje menším otvorem v boku auta k chladiči, který je ještě mírně ohříván sálavým teplem od horkého motoru.
Jinak má ale chladič umístěný vpředu u vozidla s motorem vzadu spíše nevýhody: dlouhé vedení chladicí vody přes celou délku auta= vyšší objem vody v systému= vyšší váha , vyšší tepelná setrvačnost v soustavě, apod.
Supersport bych si koupil, protože mám rád rychlá auta a naštval bych sousedy

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 21.srpen 23:06

Chlazení motoru chladičem umístěným v masce vozidla je nejúčinnější, protože takto umístěným chladičem protéká velký objem neohřátého vzduchu z atmosféry.
Existuje i umístění chladičů v zadní části auta v blízkosti blatníků u motoru ( např.: naše Škoda 100), ovšem toto řešení není tolik účinné, protože chladicí vzduch musí nejprve obtécti karoserii vozidla a teprve pak vstupuje menším otvorem v boku auta k chladiči, který je ještě mírně ohříván sálavým teplem od horkého motoru.
Jinak má ale chladič umístěný vpředu u vozidla s motorem vzadu spíše nevýhody: dlouhé vedení chladicí vody přes celou délku auta= vyšší objem vody v systému= vyšší váha , vyšší tepelná setrvačnost v soustavě, apod.
Supersport bych si koupil, protože mám rád rychlá auta a naštval bych sousedy