Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 30.červenec 7:51

Ano, je podle mne důležité upozorňovat na omyly, vyložené nesmysly a lži či manipulace, které se dnes tak ČASTO hlásají, nejen ve vědeckých disciplínách. Faktem je, že nežijeme v „informační době“ (jak se běžně a MYLNĚ tvrdí), nýbrž v době DEZINFORMAČNÍ (tento termín podle mne vystihuje situaci mnohem lépe).

BOHUŽEL se kloním k názoru, že je to spíš ta bezzubá akce. Proč? Nechápu jak je vůbec možné, že přestože se Sisyfos honosí takovými jmény, jako je RNDr Jiří Grygar, nepřišli členové spolku na tak zjevnou věc, že existuje něco jako reklama/self promotion a vůbec?

Shlédl jsem kousek odkazovaného videa. Kde je televize, kde je rozhlas, kde je jsou ostatní média? A KDE je SHOW, která by nalákala diváky a média? Ano, je vidět jistá ochotnická snaha, ale stejně by jeden nad výsledkem zaplakal. Nikdo nečeká, že odborník v nějaké vědecké disciplíně bude expert na mediálním poli, podobně jako nejspíš nezvládne rekonstrukci bytového jádra. Pozoruhodné je, že na to jádro ho napadne si sjednat odborníky (stavební firmu), ale pokud jde o toto udílení cen, tak NIC? Žádný mediální expert, žádné POŘÁDNÉ promotion? To se pak nelze divit, že výsledek je takový, jaký jsem vydržel kousek shlédnout.

I trouba ví, že prodá megatuny sprostého nechutného margarínu, POKUD ho zabalí do hezké krabičky a že i s tím nejjakostnějším echt máslem se může jít na trhu vycpat, pokud bude prodáváno v nevzhledném umaštěném papíru.

Jistě, teď přijde kontra ve formě fňukání – nejsou na to peníze. :( No, vítejte ve 21. století, kde jedno ze základních pravidel zní: PENÍZE NEJSOU NIKDY! Ode toho jsou právě ti odborníci, kteří je seženou, nalákají sponzory, nalákají média atd., venkoncem není nouze o „známé xichty“ (viz RNDr Grygar), na které by se sponzoři dali nalákat, vedle kterých by se chtěl někdo zviditelnit. Už jen on samotný má předpokládám nějaké konexe z dob, kdy působil několik let v Radě ČT, ne?

Tedy to všechno pouze za předpokladu, že Sisyfos by OPRAVDU chtěl ÚSPĚŠNĚ poukazovat na tyto nešvary, protože úspěch je jediné platné kritérium, na „SNAHU bohužel neúspěšnou“ z vysoka kálí Bílý Tesák.

Prostě je to jako v čemkoliv jiném, když se něco dělá, tak se to má dělat POŘÁDNĚ, jinak je lepší jít od válu, protože amatérismus nepřinese nic hodnotného, dokonce má nezřídka OPAČNÝ efekt, než byl původně zamýšlen.

Tak proto si myslím, že jde o spíš o bezzubou akci a takovou i zůstane, dokud se to nezačne brát seriózně se vším všudy. ;)

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 31.červenec 15:17

Ano, je podle mne důležité upozorňovat na omyly, vyložené nesmysly a lži či manipulace, které se dnes tak ČASTO hlásají, nejen ve vědeckých disciplínách. Faktem je, že nežijeme v „informační době“ (jak se běžně a MYLNĚ tvrdí), nýbrž v době DEZINFORMAČNÍ (tento termín podle mne vystihuje situaci mnohem lépe).

BOHUŽEL se kloním k názoru, že je to spíš ta bezzubá akce. Proč? Nechápu jak je vůbec možné, že přestože se Sisyfos honosí takovými jmény, jako je RNDr Jiří Grygar, nepřišli členové spolku na tak zjevnou věc, že existuje něco jako reklama/self promotion a vůbec?

Zhlédl jsem kousek odkazovaného videa. Kde je televize, kde je rozhlas, kde je jsou ostatní média? A KDE je SHOW, která by nalákala diváky a média? Ano, je vidět jistá ochotnická snaha, ale stejně by jeden nad výsledkem zaplakal. Nikdo nečeká, že odborník v nějaké vědecké disciplíně bude expert na mediálním poli, podobně jako nejspíš nezvládne rekonstrukci bytového jádra. Pozoruhodné je, že na to jádro ho napadne si sjednat odborníky (stavební firmu), ale pokud jde o toto udílení cen, tak NIC? Žádný mediální expert, žádné POŘÁDNÉ promotion? To se pak nelze divit, že výsledek je takový, jaký jsem vydržel kousek shlédnout.

I trouba ví, že prodá megatuny sprostého nechutného margarínu, POKUD ho zabalí do hezké krabičky a že i s tím nejjakostnějším echt máslem se může jít na trhu vycpat, pokud bude prodáváno v nevzhledném umaštěném papíru.

Jistě, teď přijde kontra ve formě fňukání – nejsou na to peníze. :( No, vítejte ve 21. století, kde jedno ze základních pravidel zní: PENÍZE NEJSOU NIKDY! Ode toho jsou právě ti odborníci, kteří je seženou, nalákají sponzory, nalákají média atd., venkoncem není nouze o „známé xichty“ (viz RNDr Grygar), na které by se sponzoři dali nalákat, vedle kterých by se chtěl někdo zviditelnit. Už jen on samotný má předpokládám nějaké konexe z dob, kdy působil několik let v Radě ČT, ne?

Tedy to všechno pouze za předpokladu, že Sisyfos by OPRAVDU chtěl ÚSPĚŠNĚ poukazovat na tyto nešvary, protože úspěch je jediné platné kritérium, na „SNAHU bohužel neúspěšnou“ z vysoka kálí Bílý Tesák.

Prostě je to jako v čemkoliv jiném, když se něco dělá, tak se to má dělat POŘÁDNĚ, jinak je lepší jít od válu, protože amatérismus nepřinese nic hodnotného, dokonce má nezřídka OPAČNÝ efekt, než byl původně zamýšlen.

Tak proto si myslím, že jde o spíš o bezzubou akci a takovou i zůstane, dokud se to nezačne brát seriózně se vším všudy. ;)