Odpověděl/a – 24.červenec 13:06
Jak už zde zaznělo, ke zničení ŘJ nebo jiné elektroniky by prostým odpojením akumulátoru dojít rozhodně nemělo. Ale u některých vozů dojde k vymazání paměti závad, což může být někdy velmi nepříjemné. Obzvláště při pozdějším vyhledávání závad objevujících se krátce a nepravidelně. Něco podobného jsem zažil po nechtěném vybití akumulátoru. Jeden známý musel po výměně autobaterie vlastními silami dokonce volat servisáka, který přifrčel s notebookem a zprovoznil mu to doma v garáži. Pryč je doba, kdy jsme si takovéto ptákoviny dělali běžně sami a bez problémů. Dnes i vyměnit si sám prasklou žárovku ve světlometu je u některých vozů docela fuška.
Odpověděl/a – 24.červenec 13:12
Jak už zde zaznělo, ke zničení ŘJ nebo jiné elektroniky by prostým
odpojením akumulátoru dojít rozhodně nemělo. Ale u některých vozů dojde
k vymazání paměti závad, což může být někdy velmi nepříjemné.
Obzvláště při pozdějším vyhledávání závad objevujících se krátce a
nepravidelně. Něco podobného jsem zažil po nechtěném vybití akumulátoru.
Jeden známý musel po výměně autobaterie vlastními silami dokonce volat
servisáka, který přifrčel s notebookem a zprovoznil mu to doma v garáži.
Pryč je doba, kdy jsme si takovéto ptákoviny dělali běžně sami a bez
problémů. Dnes i vyměnit si sám prasklou žárovku ve světlometu je
u některých vozů docela fuška.
Ještě jsem zapomněl na důležitou věc: doufám, že jsi neodpojil +
akumulátoru za chodu motoru. To by pak mohlo platit to, co říká dubraro.