Odpověděl/a – 24.červenec 12:09
Není. Tímto způsobem se běžně resetují některé řídící jednotky.
Řídící jednotka se pak sama nastavuje podle další jízdy. Samozřejmě,
jsou i jiné algoritmy resetu.
Zkus to odpojit ještě jedenou a nech to odpojené alespoň minutu. Potom to
připoj a pro jistotu před nastartováním zapni klíček do polohy ON vyčkej
alespoň 5 sekundu a znovu ho bez nastartování vypni. To udělej 3×, potom
auto nastartuj. Pokud se to nenapraví musíš do servisu aby udělali reset ŘJ
softwarově. Některá auta to takto mají, aby jsi musel s každým prdem do
servisu. Vím že to měli dříve Škodovky. Jak to mají nyní nevím.
U takto vybavených aut, se to, na př. při výměně baterie, dělá tak že
se nejdříve připojí jakákoliv baterie alespoň 5V( 2× 4,5 V a pod.) a
potom se teprve AKU odpojuje. Připojená baterie drží řídící jednotku po
dobu odpojení AKU v provozu. Po připojení nového AKLU se přidaná,
baterie odpojí
Odpověděl/a – 24.červenec 12:11
Není. Tímto způsobem se běžně resetují některé řídící jednotky.
Řídící jednotka se pak sama nastavuje podle další jízdy. Samozřejmě,
jsou i jiné algoritmy resetu.
Zkus to odpojit ještě jedenou a nech to odpojené alespoň minutu. Potom to
připoj a pro jistotu před nastartováním zapni klíček do polohy ON vyčkej
alespoň 5 sekundu a znovu ho bez nastartování vypni. To udělej 3×, potom
auto nastartuj. Pokud se to nenapraví musíš do servisu aby udělali reset ŘJ
softwarově. Některá auta to takto mají, aby jsi musel s každým prdem do
servisu. Vím že to měli dříve Škodovky. Jak to mají nyní nevím.
U takto vybavených aut, se to, na př. při výměně baterie, dělá tak že
se nejdříve připojí jakákoliv baterie alespoň 5V( 2× 4,5 V a pod.) a
potom se teprve AKU odpojuje. Připojená baterie drží řídící jednotku po
dobu odpojení AKU v provozu. Po připojení nového AKU se přidaná,
baterie odpojí