Odpověděl/a – 1.červenec 13:02
Přece pošta za to nemůže, že adresát balík nepřevzal. Také se mně to stalo, poštovné jsem platila 2×. To je rilziko posílám balíků těm, které neznáme.
Pošta svou povinnost splnila. Nesolidní byl příjemce – zásilku nepřevzal. Proč, to se možná nedovíte, pokud nezměnil adresu a neuvedl novou.
Odpověděl/a – 1.červenec 13:07
Přece pošta za to nemůže, že adresát balík nepřevzal. Také se mně to stalo, poštovné jsem platila 2×. To je rilziko posílám balíků těm, které neznáme.
Platit předem? Také je to riziku. Už jsem to někde zmiňovala, dotyčný peníze převzal, ale zboží neodeslal. Řešila to PČR a Aukro.
Nedávno zde jeden mladík psal, že místo ? dostal kilo mouky. Také zaplatil předem.
Ale jde spíš o soukromé zásilky, nikoliv internetové prodejce. .
Odpověděl/a – 1.červenec 17:28
Přece pošta za to nemůže, že adresát balík nepřevzal. Také se mně to stalo, poštovné jsem platila 2×. To je riziko posílání balíků těm, které neznáte.
Platit předem? Také je to riziko. Už jsem to někde zmiňovala, dotyčný peníze převzal, ale zboží neodeslal. Řešila to PČR a Aukro.
Nedávno zde jeden mladík psal, že místo ? dostal kilo mouky. Také zaplatil předem.
Ale jde spíš o soukromé zásilky, nikoliv internetové prodejce.
Odpověděl/a – 5.červenec 10:20
Přece pošta za to nemůže, že adresát balík nepřevzal. Také se mně to stalo, poštovné jsem platila 2×. To je riziko posílání balíků těm, které neznáte.
Platit předem? Také je to riziko. Už jsem to někde zmiňovala, dotyčný peníze převzal, ale zboží neodeslal. Řešila to PČR a Aukro.
Jinak nahlaste PČR,. i když jde o menší částku, ale mohou mít třeba oznámení od někoho dalšího, takže posoudí, zda budou řešit.
Ale jde spíš o soukromé zásilky, nikoliv internetové prodejce.
--
Ad WTLS
vaše rada o placení předem, je stejný risk. Co radí PČR.?
Jindřichohradecká policie opět doporučuje
:
":Občané pokud se rozhodnete pro koupi prostřednictvím internetového
portálu, je vhodné nezasílat peníze předem, ale až na základě dobírky
při převzetí požadované zásilky. Je potřeba si uvědomit, že ani tehdy
však nemáte jistotu, že je v balíčku opravdu zboží, za které jste
zaplatili!
Rovněž je dobré vyhledat časový úsek po který je prodejce zaregistrován na příslušném inzertním portálu. Jestliže dojde ke stížnostem občanů na neseriózního inzerenta, tak správce portálu ukončí možnost obchodování danému prodejci."