Odpověděl/a – 20.červen 13:08
Rokio,
Řekla bych, že dobrý skutek je prospěšný, ale to, co jste uvedl není dobrý skutek, ale egoismus spolužkačky, snaha maniupolovat s vámi, přikazovat, co máte dělat.
Je správné, že jste odmítl,. možná byste získal lepší známku, ale stejně by to nešlo donekonečna. , Kamarádka by se jednou naučila a přihlásila, zřejmě by dostala pěknou známku, ale nečestně. Nerespektovala by daná pravidla, ale sama si je upravila – jednala neačestně, když se na vás obrátila.
Z „dobrého skutky“ by se vyklubal podvod.
Odpověděl/a – 20.červen 13:15
Rokio,
Řekla bych, že dobrý skutek je prospěšný, ale to, co jste uvedl není dobrý skutek, ale egoismus spolužčky, snaha manipulovat s vámi, přikazovat, co máte dělat apod.,
Je správné, že jste odmítl,. možná byste získal pěknou známku, ale stejně by to nešlo donekonečna. ,Kamarádka by se jednou naučila a přihlásila, zřejmě by i jejío výkon byl odměněn pěknou známku, ale … . Nerespektovala by daná pravidla, ale sama si je upravila – jednala nečestně, když se na vás obrátila.
Z „dobrého skutk“ by se vyklubal podvod.
Ale ani učitel nevedl žáky k tomu, aby se pravidelně učili, ale zkoušel je jen tehdy, když se předem připravili. Ustupoval žákům, nešlo mu o jejich vědomosti, návaznost učiva, ale aby měl ve třídě pěkný průměr.
Určitě se vám to líbilo, ale pak se není čemu divit, že se žáci ve škole nudí a že jejich znalosti jsou minimální. a chybí jim návaznost. Samozřejmě neplatí všude. .