Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.duben 12:18

Antispamové filtry například na Seznamu, Gmailu nebo antispamový filtr klienta Thunderbird se umí učit (outlook nechme stranou ten používá poměrně hloupé filtry které to neumí) … takže stačí když párkrát spam složku zkontrolujete a chybně označené maily označíte jako „není nevyžádaná“, antispamový filtr se z toho do příště poučí (poznačí si příslušná klíčová slova a odesilatele a do budoucna jim sníží pravděpodobnost vyhodnocení jako spam) … tím že antispamový filtr ručně opravujete tak zlepšujete jeho schopnost spam poznat v budoucnu.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.duben 12:19

Antispamové filtry například na Seznamu, Gmailu nebo antispamový filtr klienta Thunderbird se umí učit (outlook nechme stranou ten používá poměrně hloupé filtry které to neumí) … takže stačí když párkrát spam složku zkontrolujete a chybně označené maily označíte jako „není nevyžádaná“, antispamový filtr se z toho do příště poučí (poznačí si příslušná klíčová slova a odesilatele a do budoucna jim sníží pravděpodobnost vyhodnocení jako spam) … tím že antispamový filtr ručně opravujete tak zlepšujete jeho schopnost spam poznat v budoucnu a když ho takto budete učit dost dlouho, počet chybných vyhodnocení klesne prakticky na nulu.