Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 21.březen 23:18

Na drahách to funguje podobně. Jednak na typ lokomotivy a dokonce není pravdou, že kdo může řídit lokomotivu může také řídit tramvaj, nebo trolejbus. A všechno jsou to drážní vozidla. Dále tramvaják z jednoho města nemůže jen tak sednout a řídit tramvaj v jiném městě. Hned z několika důvodů: I stejné typy tramvají jsou „kustomizované“ pro konkrétního zákazníka – město – a to včetně způsobu ovládání. Dále v různých městech mohou existovat různé PROVOZNÍ předpisy (které pouze nesmějí odporovat národním drážním normám a předpisům), takže v provozu mohou být i celekem solidní rozdíly.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 21.březen 23:19

Na drahách to funguje podobně. Jednak na typ lokomotivy a dokonce není pravdou, že kdo může řídit lokomotivu může také řídit tramvaj, nebo trolejbus. A všechno jsou to drážní vozidla. Dále tramvaják z jednoho města nemůže jen tak sednout a řídit tramvaj v jiném městě. Hned z několika důvodů: I stejné typy tramvají jsou „kustomizované“ pro konkrétního zákazníka – město – a to včetně způsobu ovládání. Dále v různých městech mohou existovat různé PROVOZNÍ předpisy (které pouze nesmějí odporovat národním drážním normám a předpisům), takže v provozu mohou být i celekem solidní rozdíly. A nakonec i u ŘP máš skupiny…