Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 6.březen 9:13

Dnes ráno, tj. 6. 3.2019,. jako obvykle jsem se dívala na Studio 6. Hostem byl expert z ČVUT na železniční přepravu, který odpovídal na otázky,, např. v čem vidí příčinu nehod, které se odehrály v posledních 14 dnech.

Bohužel, potvrdil, že velkou vinu má strojvůdce. Připustil, že je jich nedostatek, ti starší odešli, dešli, vedení ČD jako by na to zapomněla a v 90. letech strojvůdce nepřibíralo.Takže často je to i únava, že dojde k neštěstí. Samoazřejmě to není omluva.

Dnes jsou strojvůdci jen „řidiči“, chybí jim historie, láska k železnici., v případě střídají tratě, takže je „v malíčku“

Připustil, že všude nejsou automatická zabezpečovací zařízení, která nepustí vlak, když má červenou.

Třeba v Brně a ještě jedné železniční stanici – rekonstrukce. Proto automatizace nefunguje, takže řízení je ruční.

--
Vlaková neštěstí. Jde o souhru rlzných příčin, mezi něž určitě nepatří slevy.

Je prravda, že vlaky jsou plnější, ale právě kvůli obsazenosti je přece třeba, aby jízda byla bezpečnější. Dalo se čekat, že velké slevy pro důchodce se stanou předmětem kritiky.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 6.březen 10:36

Dnes ráno, tj. 6. 3.2019,. jako obvykle jsem se dívala na Studio 6. Hostem byl expert z ČVUT na železniční přepravu, který odpovídal na otázky,, např. v čem vidí příčinu nehod, které se odehrály v posledních 14 dnech.

Bohužel, potvrdil, že velkou vinu má strojvůdce. Připustil, že je jich nedostatek, ti starší odešli, vedení ČD jako by na to zapomnělo na jejich věk a v 90. letech strojvůdce nepřibíralo.Takže často je to i přetíženost. Samozřejmě to není omluva.

Dnes jsou strojvůdci jen „řidiči“, chybí jim historie, láska k železnici, v případě nutnosti střídají tratě, takže je nemají „v malíčku“

Reagoval, že žádný bodový systém u strojvůdců situaci nezlepší. Jedině zlepšení – nejnovější zabezpečení jako je např,. v Rakousku.

Připustil, že všude nejsou automatická zabezpečovací zařízení v rámci evropského nadstandardu. Toto zařízení nepustí vlak,tam, kam nemá. – tsřeba když svítí červená.

Už někde jsou, stále se zavádějí, ale opozdila se jejich výroba. U nás zpravidla všechno drlouho trvá.

Třeba v Brně a na nádraží Praha-Smíchov probíhají rekonstrukce. Proto je automatizace vypnuta , takže navigace je ruční, jednotlivá. V Brně došlo k chybné komunikaci mezi strojvůdcem a navigátorem. .

--
Vlaková neštěstí. Jde o souhru různých příčin, mezi něž určitě nepatří slevy.

Je prravda, že vlaky jsou plnější, ale právě kvůli obsazenosti je přece třeba, aby jízda byla bezpečnější. Dalo se čekat, že velké slevy pro důchodce se stanou předmětem kritiky. Viník se hledá na špatném místě.

Evropská zabezpečovací zařízení již někde jsou, stále se zavádějí, ale opozdila se jejich výroba. U nás zpravidla všechno drlouho trvá.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 6.březen 13:53

Dnes ráno, tj. 6. 3. 2019 jako obvykle jsem se dívala na Studio 6. Hostem byl expert z ČVUT na železniční přepravu, který odpovídal na otázky, např. v čem vidí příčinu nehod, které se odehrály v posledních 14 dnech.

Bohužel, potvrdil, že velkou vinu má strojvůdce. Připustil, že je jich nedostatek, ti starší odešli, vedení ČD jako by zapomnělo na jejich věk, tedy že odejdou do důchodu, a v 90. letech strojvůdce nepřibíralo.Takže často je to u dotyčných i o přetíženost. Není to omluva,

Dnes jsou strojvůdci jen „řidiči“, chybí jim historie, láska k železnici, v případě nutnosti střídají tratě, takže je nemají „v malíčku“ .

Reagoval, že žádný bodový systém u strojvůdců situaci nezlepší. Jedině zlepšení – nejnovější zabezpečení jako je např,. v Rakousku.

Připustil, že všude nejsou automatická zabezpečovací zařízení v rámci evropského nadstandardu. Toto zařízení nepustí vlak tam, kam nemá – třeba když svítí červená. Ael i starší vagony na regionálních tratích jsou bezpečné.

Moderníější zabezpečení někde jsou, stále se zavádějí, ale opozdila se jejich výroba. U nás zpravidla všechno dlouho trvá.

Třeba v Brně a na nádraží Praha-Smíchov probíhají rekonstrukce. Proto je automatizace vypnuta , takže navigace je ruční, jednotlivá. V Brně došlo k chybné komunikaci mezi strojvůdcem a navigátorem. .

--
Vlaková neštěstí. Jde o souhru různých příčin, mezi něž určitě nepatří slevy. Ani disktující v rozhovoru v TV to nikoho nenapadlo.

Je pravda, že vlaky jsou plnější, ale právě kvůli obsazenosti je přece třeba, aby jízda byla bezpečnější. Dalo se čekat, že velké slevy pro důchodce se stanou předmětem kritiky. Viník se hledá na špatném místě.
Někdy může selhat i technika …