Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 24.únor 18:19

No, tak že je slušně vyzvi, ať ti doloží co k převzetí zásilky mají, že si nejsi vědom, že bys před takovou dobou něco u nich objednával, natož přebíral… a tady to myslím skončí. Další postup bych zvolil až dle podkladů, co k tomu jsou. Rozhodně bych jim neulehčoval situaci sdělováním jakýchkoli bližších podrobnosti, jen ať se snaží.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 24.únor 19:44

No, tak že je slušně vyzvi, ať ti doloží co k převzetí zásilky mají, že si nejsi vědom, že bys před takovou dobou něco u nich objednával, natož přebíral… a tady to myslím skončí. Další postup bych zvolil až dle podkladů, co k tomu jsou. Rozhodně bych jim neulehčoval situaci sdělováním jakýchkoli bližších podrobnosti, jen ať se snaží.

V dnešní době je velice nepravděpodobné, že by něco prodejce posílal bez úhrady předem, nebo na dobírku, zásilku tedy patrně zaplacenou má, pokud pošta doručila jinam než měla, je to především problém pošty. V neposlední řadě si příjemce mohl myslet, že se jedná o reklamní vzorek, reklamní předmět, apod..

Pochopitelně pokud tomu tak není a nebylo, měl by neoprávněný příjemce zásilku vrátit, ovšem se všemi zmiňovanými právními důsledky.