Odpověděl/a – 15.únor 9:50
Einstein byl výborný student.
" Původ mýtu o propadajícím géniovi někteří spatřují v odlišném systému známkování německých a švýcarských škol. Einsteinovo slavné maturitní vysvědčení z Kantonschul Aargau ve Švýcarsku totiž hodnotí výborný výsledek známkou 6, zatímco jednička je známkou nejhorší.
Z matematiky, fyziky, geometrie i deskriptivní geometrie měl u maturity Einstein šestky, tedy prošel na výbornou. Problémy mu dělala francouzština, ze které měl trojku, tedy naši „dostatečnou“.
Zdroj: https://www.idnes.cz/technet/veda/albert-einstein-skola.A130225_173956_veda_pka
I u Einsteina s uvádí, že šlo o jistíé vnuknutí. Třeba Kant tvrdil že dojmy a pocity nám nedávají věrný obraz světa, že vypovídat můžeme pouze o svých dojmech, nikoli o vnějších jevech a věcech.atd.
http://www.sanquis.cz/index2.php?linkID=art410
Třeba Newton.
" Jablko svým pádem na hlavu Isaaca Newtona v něm probudilo zájem
o mechanické síly, což vedlo až k formulaci základů fyziky, které dnes
říkáme newtonovská… Historce o jablku se často přikládá spíše
ilustrativní charakter. Nicméně pokud si přečteme dobové materiály,
zjistíme, že je v podstatě pravdivá. Padajícímu jablku, i spíše
jablkům, přisuzoval Newton důležitou úlohu v tom, proč začal zemskou
přitažlivost zkoumat."
Existuje opoznání smyslové a rozumové.. Něčeho se dotknu, vídím, slyším atd. a může se na základě toho rozvíjet představivost , vznikaji asociace – pomáhá duševnímuí rozvoji.
Stejně mozek je složitý – předvědomí, vědomí, nevědomí – zde se ukládají určité zkušenosti, činnost hemisfér atd. Je to mnohem složitější.
Tzv. šestý smysl, intuice, imaginace, představivost, fantasie, tedy
i vnuknutí – náhlý nápad. Říká se, že je to Boží dar. Takže jde
o jakousi tvořivost, která vychází ze spojení smyslového a rozumového
poznání a vnímání.
Ale je to odborný problém, takže víc byste se dověděl od psychologů .
--
Odpověděl/a – 15.únor 9:53
Einstein byl výborný student.
" Původ mýtu o propadajícím géniovi někteří spatřují v odlišném systému známkování německých a švýcarských škol. Einsteinovo slavné maturitní vysvědčení z Kantonschul Aargau ve Švýcarsku totiž hodnotí výborný výsledek známkou 6, zatímco jednička je známkou nejhorší.
Z matematiky, fyziky, geometrie i deskriptivní geometrie měl u maturity Einstein šestky, tedy prošel na výbornou. Problémy mu dělala francouzština, ze které měl trojku, tedy naši „dostatečnou“.
Zdroj: https://www.idnes.cz/technet/veda/albert-einstein-skola.A130225_173956_veda_pka
I u Einsteina s uvádí, že šlo o jistíé vnuknutí. Třeba Kant tvrdil že dojmy a pocity nám nedávají věrný obraz světa, že vypovídat můžeme pouze o svých dojmech, nikoli o vnějších jevech a věcech.atd.
http://www.sanquis.cz/index2.php?linkID=art410
Třeba Newton.
" Jablko svým pádem na hlavu Isaaca Newtona v něm probudilo zájem
o mechanické síly, což vedlo až k formulaci základů fyziky, které dnes
říkáme newtonovská… Historce o jablku se často přikládá spíše
ilustrativní charakter. Nicméně pokud si přečteme dobové materiály,
zjistíme, že je v podstatě pravdivá. Padajícímu jablku, i spíše
jablkům, přisuzoval Newton důležitou úlohu v tom, proč začal zemskou
přitažlivost zkoumat."
Existuje opoznání smyslové a rozumové.. Něčeho se dotknu, vídím, slyším atd. a může se na základě toho rozvíjet představivost , vznikaji asociace – pomáhá duševnímuí rozvoji.
Stejně mozek je složitý – předvědomí, vědomí, nevědomí – zde se ukládají určité zkušenosti, činnost hemisfér atd. Je to mnohem složitější.
Tzv. šestý smysl, intuice, imaginace, představivost, fantasie, tedy
i vnuknutí – náhlý nápad. Říká se, že je to Boží dar. Takže jde
o jakousi tvořivost, která vychází ze spojení smyslového a rozumového
poznání a vnímání.
Ale je to odborný problém, takže víc byste se dověděl od psychologů .
–
Jinak platí, že každý jedinec, který na něco upozorní, je středem
zájmu. Někdy v dobrém, jindy špatném slova smyslu. Bohužel, existují
jedinci, kteří mají radost, když mohou někomu ublížit. Málokdo přeje
úsoěch upřímně … svět chce být klamán.
Odpověděl/a – 15.únor 14:42
Einstein byl výborný student.
" Původ mýtu o propadajícím géniovi někteří spatřují v odlišném systému známkování německých a švýcarských škol. Einsteinovo slavné maturitní vysvědčení z Kantonschul Aargau ve Švýcarsku totiž hodnotí výborný výsledek známkou 6, zatímco jednička je známkou nejhorší.
Z matematiky, fyziky, geometrie i deskriptivní geometrie měl u maturity Einstein šestky, tedy prošel na výbornou. Problémy mu dělala francouzština, ze které měl trojku, tedy naši „dostatečnou“.
Zdroj: https://www.idnes.cz/technet/veda/albert-einstein-skola.A130225_173956_veda_pka
"I u Einsteina s uvádí, že šlo o jistíé vnuknutí. Třeba Kant tvrdil, že dojmy a pocity nám nedávají věrný obraz světa, že vypovídat můžeme pouze o svých dojmech, nikoli o vnějších jevech a věcech atd.
http://www.sanquis.cz/index2.php?linkID=art410
Třeba Newton.
" Jablko svým pádem na hlavu Isaaca Newtona v něm probudilo zájem
o mechanické síly, což vedlo až k formulaci základů fyziky, které dnes
říkáme newtonovská… Historce o jablku se často přikládá spíše
ilustrativní charakter. Nicméně pokud si přečteme dobové materiály,
zjistíme, že je v podstatě pravdivá. Padajícímu jablku, i spíše
jablkům, přisuzoval Newton důležitou úlohu v tom, proč začal zemskou
přitažlivost zkoumat."
Existuje poznání smyslové a rozumové.. Něčeho se dotknu, vídím, slyším atd. a může se na základě toho rozvíjet představivost , vznikaji asociace – pomáhá duševnímu rozvoji.
Stejně mozek je složitý – předvědomí, vědomí, nevědomí – zde se ukládají určité zkušenosti, činnost hemisfér atd. Je to mnohem složitější.
Tzv. šestý smysl, intuice, imaginace, představivost, fantasie, tedy
i vnuknutí – náhlý nápad. Říká se, že je to Boží dar. Takže jde
o jakousi tvořivost, která vychází ze spojení smyslového a rozumového
poznání a vnímání.
Ale je to odborný problém, takže víc byste se dověděl od psychologů .
–
Jinak platí, že každý jedinec, který na něco upozorní, je středem
zájmu. Někdy v dobrém, jindy špatném slova smyslu. Bohužel, existují
jedinci, kteří mají radost, když mohou někomu ublížit. Málokdo přeje
úspěch upřímně … svět chce být klamán.