Odpověděl/a – 11.prosinec 11:53
25 % = čtvrtina z celku
čtvrtina ze 16 = 4 hodiny (16 : 4 = 4)
Jestli pro klasifikaci musíte splnit alespoň 75 % docházky, nesmíte
zameškat 4 hodiny. Takže už nesmíte zameškat ani jednu hodinu.
Ovšem jestli jedna hodina praxe odpadne, překročíte možná (nechce
se mi počítat) procento absence i jenom se zameškanými 3 hodinami.
Praktická rada:
U předmětů s nízkou hodinovou dotací (jako zde) se procento absence
překročí snáze, než u předmětů s vyšší hodinovou dotací.
Měla byste se snažit na praxi na začátku sledovaného období
nechybět vůbec, protože nevíte, jestli se celkový počet hodin
nesníží,
nebo jestli před koncem období neonemocníte.
_________
Poznámky:
(1)
Opravdu je výpočet vzhledem k tomu, že nejde o úkol, porušením pravidel
i kodexu? Jestli ano, klidně mou odpověď nahlašte, já v ní porušení
nevidím.
(2)
Přemýšlím, jak se žák s takovými neznalostmi dostal na SŠ.
Odpověděl/a – 11.prosinec 12:24
25 % = čtvrtina z celku
čtvrtina ze 16 = 4 hodiny (16 : 4 = 4)
Jestli pro klasifikaci musíte splnit alespoň 75 % docházky, nesmíte
zameškat 4 hodiny. Takže už nesmíte zameškat ani jednu hodinu.
Ovšem jestli před koncem pololetí několik hodin praxe odpadne, můžete překročit procento absence i jenom se zameškanými 3 hodinami.
Praktická rada:
U předmětů s nízkou hodinovou dotací (jako zde) se procento absence
překročí snáze, než u předmětů s vyšší hodinovou dotací.
Měla byste se snažit na praxi na začátku sledovaného období
nechybět vůbec, protože nevíte, jestli se celkový počet hodin
nesníží,
nebo jestli před koncem období neonemocníte.
_________
Poznámky:
(1)
Opravdu je výpočet vzhledem k tomu, že nejde o úkol, porušením pravidel
i kodexu? Jestli ano, klidně mou odpověď nahlašte, já v ní porušení
nevidím.
(2)
Přemýšlím, jak se žák s takovými neznalostmi dostal na SŠ.