Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 20.listopad 7:13

Sám na to určitě nebudete stačit.

Po povodních v r. 1997 smetal voda trať do Kout nad Desnou. České dráhy o ni neměly zájem, protože spoje byly ztrátové. . Domluvili se starostové obcí a společnými silami trať o bnovili a zprivatizovali po velkých problémech.

V současnosti už opět patří traťz ČD, dokonce je eelktrifikovaná.
--

Uvádím jako příklad, že důležitou úlohu hrají obce. Takže se obrátit na vedení obce.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 20.listopad 7:26

Sám na to určitě nebudete stačit. Trvá to určitě dlouho, protože to záleží na různých okolnostech. Možná jezdí málo lidí, pro ČD to může být ztrátové.

Uvádím příklad, že důležitá je iniciativa obce, i když někdy pomůže, jindy ne. Proto je třeba se obrátit na zastupitelstvo ob­ce.

Po povodních v r. 1997 smetla voda trať ze Šumperka do Kout nad Desnou. České dráhy neměly zájem, ji opravovat, protože spoje byly ztrátové. Domluvili se starostové obcí a společnými silami trať obnovili a zprivatizovali po velkých problémech. Za rok byla v provozu.

V současnosti už opět patří trať ČD, dokonce je ektrifikovaná.
--