Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 14.listopad 17:56

Embéčko se říkalo vozům Škoda 1000 MB. Po nich následovala řada Š100 a Š 110. V roce 1973 jsem kupoval nové Š 100 standart! za 55 000 Kčs, Již bez pořadníku. Zažádáno jsem měl i s vinkulací vkladu. Než na mě došla řada, pořadníky byly zrušeny. V roce 1976 jsem ho prodal za 30 000 Kčs a koupil nové Š 100 za 45 000 Kčs. Tato řada Škodovek končila a začínala se vyrábět řada Š 105 a Š 120 proto ta „nižší“! cena.

Než se zrušily pořadníky byly prodávány vozy i mimo pořadník. Byly ale podstatně dražší než na pořadník (poukaz). Vím, že Fiat 850 byl za 65 000 Kčs a Škoda Felicie na volno za 44 000! Volha M21 stála na volno 55 000 Kčs.

V roce 1960 byl Warburg 900 na poukaz za 23 000 Kčs a Fiat 500 za cca 20 000 Kč. Spartak za 26 000 Kčs, později Oktavie něco přes 30 000 Kčs.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 14.listopad 18:00

Embéčko se říkalo vozům Škoda 1000 MB. Po nich následovala řada Š100 a Š 110. V roce 1973 jsem kupoval nové Š 100 standart! za 55 000 Kčs, Již bez pořadníku. Zažádáno jsem měl i s vinkulací vkladu. Než na mě došla řada, pořadníky byly zrušeny. V roce 1976 jsem ho prodal za 30 000 Kčs a koupil nové Š 100 za 45 000 Kčs. Tato řada Škodovek končila a začínala se vyrábět řada Š 105 a Š 120 proto ta „nižší“! cena.

Než se zrušily pořadníky byly prodávány vozy i mimo pořadník. Byly ale podstatně dražší než na pořadník (poukaz). Vím, že Fiat 850 byl za 65 000 Kčs a Škoda Felicie na volno za 44 000! Volha M21 stála na volno 55 000 Kčs.

V roce 1960 byl Warburg 900 na poukaz za 23 000 Kčs a Fiat 500 za cca 20 000 Kč. Spartak za 26 000 Kčs, později Oktavie něco přes 30 000 Kčs.

Motocykl Jawa 250 byl za 10 500 Kčs a Pionýr za cca 2500 Kčs. V roce 1963 jsem kupoval ČZ 125 za 6 700 Kčs.