Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 28.září 11:17

Když už celoročně tak na celoročních!!! Přesto díky požadované výšce vzorku min. 4 mm v zimně, budeš muset pneumatiky, které by ještě dobře sloužily v letním období muset vyhodit.

Dále narazíš na nesoulad požadovaného rychlostního indexu. U zimních můžeš mít na autě pneumatiky za daných podmínek s nižším rychlostním indexem tedy levnější. U letních musíš mít index rychlosti takový jaký je V TP!!!!. Tedy u zimních podstatně dražší a ještě je budeš muset dříve vyhazovat, nebo stejně praktikovat přezouvání.

Dosud jsem měl staré auto s kterým jsem jezdil pouze v zimně a novější s kterým jsem jezdil v létě. Nyní začínám praktikovat to, co zde popisuje Kepler. Jednoznačně nejlevnější. Proto jsem se nedávno i zde, zajímal o rychlostní indexy. Staré auto dosloužilo. Po 250 000 km odešla spojka, opravovat nebudu.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 28.září 11:20

Když už celoročně tak na celoročních!!! Přesto díky požadované výšce vzorku min. 4 mm v zimně, budeš muset pneumatiky, které by ještě dobře sloužily v letním období muset vyhodit.

Dále narazíš na nesoulad požadovaného rychlostního indexu. U zimních můžeš mít na autě pneumatiky za daných podmínek s nižším rychlostním indexem, tedy levnější. U letních, musíš mít index rychlosti takový jaký je V TP!!!!. Tedy u zimních podstatně dražší a ještě je budeš muset dříve vyhazovat, nebo stejně praktikovat přezouvání.

Dosud jsem měl staré auto s kterým jsem jezdil pouze v zimně a novější s kterým jsem jezdil v létě. Nyní začínám praktikovat to, co zde popisuje Kepler. Jednoznačně nejlevnější. Proto jsem se nedávno i zde, zajímal o rychlostní indexy. Staré auto dosloužilo. Po 250 000 km a 21 letech odešla spojka, opravovat nebudu, peníze je třeba začít dávat již do novějšího.